-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Fiat Grande Panda - rykk opp i sosial status
Vil du leve Italia-livsstilen, utover å kle deg i Milano-mote, spise pizza og gå i operaen, bør nye Fiat Grande Panda vekke interesse.
Du trenger ikke ha penger til Boffi-kjøkken eller B&B lounge, for å klatre i sosiale lag. Du kommer langt med en Fiat Grande Panda.
Her får du en relativt rimelig bil, med masse kulturelle referanser. Nettopp historien bærer nye Grande Panda. «En bil for alle» var grunnideen da Fiat lanserte den første Panda i 1980.
Modellen ble en suksess, mye takket være designer Giorgetto Giugiaro.
Nå, 45 år senere får du mulighet til å kjøpe etterkommeren, – denne gangen med elektrisk drivlinje.

Grande Panda lanseres med to utstyrsnivåer. Innstegsmodellen RED har en startpris på 238.900 kroner. Toppmodellen La Prima vil være hovedfokuset i Norge, med et tillegg på 25.000 kroner, forteller den norske Fiat-importøren.
La Prima har et høyere utstyrsnivå med blant annet 17’ lettmetalfelger, ryggekamera, oppvarmet ratt, pixel LED-lys og avanserte førerassistentsystemer.
Grande Panda er 3,99 meter lang, og tilbyr romslig plass og smarte løsninger, skal vi tro produsenten. Panda er ikke streng i stilen, slik tyske biler ofte kan være. Interiøret preges av glade farger og gøyale detaljer. Du kan blant annet velge dashbord i bambus-look, laget med ekte bambusfibre.
Til glede for norske kunder kan bilen leveres med hengerfeste.
Kanskje får vi se styreleder i Fiat (Stellantis) Johan
Elkann, kjørende i Panda, slik hans morfar, industrimagnaten og stilikonet Giovanni «Gianni» Agnelli.
Gianni foretrakk Panda under sine ferieopphold i St.
Moritz.

Nesten borte i Norge
Italia har stolte tradisjoner innen bilindustrien, men Fiat er nesten borte fra registreringsstatestikken i Norge.
Ifølge tall fra OFV er det registrert 33 Fiat personbil så langt i 2025.
Grande Panda og salgsapparatet har en stor oppgave foran seg hvis Fiat igjen skal bli synlig på norske veier.
Teknologi og ytelse
Grande Panda er bygget på Stellantis sin nye Smart-plattform og leveres med følgende spesifikasjoner:
- Rekkevidde (WLTP): opptil 320 km
- Batterikapasitet: 44 kWh
- Hurtiglading: opptil 100 kW, 20 – 80 % på under 27 minutter
- Ombordlader (AC): 7 kW (11 kW som tilvalg)
- Motoreffekt: 113 hk / 83 kW
- 0–100 km/t: 11,5 sekunder
- Bagasjerom: 361 liter
- Hengervekt: 550 kg (tilvalg)
Du blir kanskje tilgitt tuting og italiensk parkering med en Grande Panda. Har du lyst til å prøve er det nå åpnet for bestilling hos Fiat-forhandlere. Levering forventes å starte til høsten.
