-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Ny Panda 4x4
Ifølge Fiat er Panda den eneste modell med firehjulsdrift i A-segmentet. Nå blir den ny.
Det er Paris-utstillingen som er arena når tredje generasjon Fiat Panda 4x4 lanseres om en måned – en populær modell som første gang debuterte for nær 30 år siden.
Panda 4x4 har fem dører, er 368 cm lang, 167 cm bred og 160 cm høy over en akselavstand på 230 cm.
Med utgangspunkt i en standard Panda har Fiat Centro Stile lagt til noen små detaljer på 4x4-modellen – for eksempel metall-look «skliplatene» integrert i støtfangerne for å fremheve bilens terreng-egenskaper.
Panda 4x4 har en «torque on demand» transmisjon med to differensialer som styres av en elektronisk kontrollenhet. Bilen har permanent firehjulsdrift, men fordeler kreftene individuelt til hvert hjul etter behov.
Kundene kan velge mellom to alternative motorer, en 85-hesters 0,9-liter TwinAir Turbo bensinmotor eller en 75-hesters 1,3-liters MultiJet II dieselmotor.
Sammenlignet med forrige generasjon bensinmotor har TwinAir-utgaven 40 % mer effekt, mens dieseleffekten er økt med 30 prosent.