-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Panda 4x4
Ifølge Fiat er Panda den eneste modell med firehjulsdrift i A-segmentet. Nå blir den ny.
Det er Paris-utstillingen som er arena når tredje generasjon Fiat Panda 4x4 lanseres om en måned – en populær modell som første gang debuterte for nær 30 år siden.
Panda 4x4 har fem dører, er 368 cm lang, 167 cm bred og 160 cm høy over en akselavstand på 230 cm.
Med utgangspunkt i en standard Panda har Fiat Centro Stile lagt til noen små detaljer på 4x4-modellen – for eksempel metall-look «skliplatene» integrert i støtfangerne for å fremheve bilens terreng-egenskaper.
Panda 4x4 har en «torque on demand» transmisjon med to differensialer som styres av en elektronisk kontrollenhet. Bilen har permanent firehjulsdrift, men fordeler kreftene individuelt til hvert hjul etter behov.
Kundene kan velge mellom to alternative motorer, en 85-hesters 0,9-liter TwinAir Turbo bensinmotor eller en 75-hesters 1,3-liters MultiJet II dieselmotor.
Sammenlignet med forrige generasjon bensinmotor har TwinAir-utgaven 40 % mer effekt, mens dieseleffekten er økt med 30 prosent.