-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ny Panda 4x4
Ifølge Fiat er Panda den eneste modell med firehjulsdrift i A-segmentet. Nå blir den ny.
Det er Paris-utstillingen som er arena når tredje generasjon Fiat Panda 4x4 lanseres om en måned – en populær modell som første gang debuterte for nær 30 år siden.
Panda 4x4 har fem dører, er 368 cm lang, 167 cm bred og 160 cm høy over en akselavstand på 230 cm.
Med utgangspunkt i en standard Panda har Fiat Centro Stile lagt til noen små detaljer på 4x4-modellen – for eksempel metall-look «skliplatene» integrert i støtfangerne for å fremheve bilens terreng-egenskaper.
Panda 4x4 har en «torque on demand» transmisjon med to differensialer som styres av en elektronisk kontrollenhet. Bilen har permanent firehjulsdrift, men fordeler kreftene individuelt til hvert hjul etter behov.
Kundene kan velge mellom to alternative motorer, en 85-hesters 0,9-liter TwinAir Turbo bensinmotor eller en 75-hesters 1,3-liters MultiJet II dieselmotor.
Sammenlignet med forrige generasjon bensinmotor har TwinAir-utgaven 40 % mer effekt, mens dieseleffekten er økt med 30 prosent.