-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ansiktsløfting for C-Max
I det stille er lillebror C-Max modernisert både ut- og innvendig. Flexifuel står også på programmet.


Ford C-Max
Først publisert i Bil 10-2007.
Uten at Ford har gjort noe særlig vesen av det, har C-Max kommet i ny tapning. Ikke så å forstå at det er snakk om en ny bil, men en forbedring av detaljer her og der – og for å si det på en annen måte: Lillebroren er nå i større grad tilpasset sine storebrødre S-Max og Galaxy. Utvendig har fronten fått mer dynamiske linjer og de nye baklyktene er basert på diodelys. Innvendig vil du først og fremst se at midtkonsollen med betjeningsorganer og gearspak er endret.
1,8-literen, som er tilpasset til å kunne drikke E85 i tillegg til vanlig bensin, passer som hånd i hanske til den 1,4 tonn tunge bilen. Motoren er kombinert med 5-trinns manuell kasse. Chassis og hjuloppheng er det samme som i Focus, noe som betyr fine kjøreegenskaper, og nå er også stabiliteten et lite hakk bedre enn før ettersom sporvidden er økt med 5 millimeter.
Utstyrsnivå
Titanium betyr en meget velutstyrt bil for små familier. Likevel har vår prøvebil ekstrautstyr for drøyt 60.000 kroner, hvorav navigasjonsanlegget med DVD alene står for 21.600 kroner. Panoramaglasstak, som koster 6500 kroner ekstra, er vel verdt pengene hvis man ofte kjøre med barn i baksetet og vil ha lys inn og utsikt til alle kanter.
Fakta om Ford C-Max Titanium 1.8 Flexifuel: