-
Snap Drive Bergen:
Mekaniker
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør
-
Busland:
Oppretter / lakkerer til bussverksted på Ski
-
Per Sigtun AS:
Selger / Kundeansvarlig
-
Bilia Norge AS:
Regionsjef Servicemarked, BMW & Mini
-
Bilia Skøyen:
Servicemarkedssjef, Bilia Skøyen
-
Snap Drive Åneby:
Mekaniker
-
Werksta Norge:
Kundemottaker / Takserer
-
Snap Drive:
Bilmekaniker / stedfortredende teamleder
-
Polestar:
Ettermarkedsleder | Norge
-
Solid Försäkring:
Selger Bilgaranti
-
Team Verksted AS:
Formann
-
Bilia X:
Regiondirektør XPENG i Bilia
-
Bertel O. Steen:
Commercial Incentive Manager
-
RSA Deler og Tilbehør:
Koordinator dekk og felg - RSA Deler og Tilbehør
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger – RSA BIL Arendal
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør for Werksta Elverum
-
Snap Drive:
Mekaniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent til Norges største B2B bilauksjon
-
Møller Bil Bergen:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA Bil Drammen:
Servicemarkedssjef - RSA Bil Drammen
-
Mekonomen Bilverksted, Arna:
Avdelingsleder / Kundemottaker
-
Karosseriforum AS:
Billakkerer
Avskilt bilen før nyttår
Alle som står oppført som eier av en bil 1. januar, får krav om årsavgift i posten. Men avskiltes bilen før betalingsfristen 22. mars, kan du få pengene tilbake.
Vedtatte satser for årsavgift i 2010:
Dersom du ikke bruker bilen lenger, bør du avskilte den før årsskiftet. Venter du til etter nyttår, er du pliktig til å betale årsavgift for 2010.
Årsavgiften gjelder fra 1. januar til 31. desember hvert år, og skal betales innen 22. mars.
Fritak for avgift - pengene tilbake
Dersom kjøretøyet blir avskiltet hos Statens vegvesen innen 31. desember 2009, blir det ikke skrevet ut avgift for 2010.
Dersom kjøretøyet blir levert til vraking/hugging hos en godkjent oppsamlingsplass/vrakplass eller til bilopphoggeri (kjøretøy uten vrakpant) senest ved betalingsfrist (22. mars), blir det gitt fritak for avgiften, eventuelt refusjon om den allerede er betalt.
SE: Godkjende oppsamlingsplasser/vrakplasser
Redusert avgift
For kjøretøy som blir levert til vraking i perioden etter betalingsfrist 22. mars og til og med 30. juni, blir halv avgift betalt tilbake til sist registrerte eier.
Kjøretøy som blir nyregistrert etter 1. juli, skal betale halv årsavgift.