-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
God folkeskikk
Fornuftig praktisering av fletteregelen eller kjøring etter glidelåsprinsippet, er unektelig av stor viktighet for å redusere "korkene" mest mulig. I praksis vil skilt 530, "Sammenfletting", være satt opp der fletting skal anvendes, men skiltet er likevel ingen betingelse for at en skal kunne praktisere glidelåsprinsippet.

Selve sammenflettingen skal skje i det området hvor det ikke er linjer mellom feltene. Der skal en altså innordne seg i en rekke for videre kjøring.
For å utnytte veinettet vårt best mulig og skape færrest mulig gnisninger i trafikken, er vi alle nødt til å vise hensyn og handle sosialt på veien. Det å forholde seg til andre trafikanter, er ofte et spørsmål om folkeskikk.