-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Subaru uten Solberg, men mye annet spennende
Subaru + Petter Solberg = sant har alltid vært markert på bilutstillinger. Men ikke i Genève. For første gang på lenge stilles det uten Petter Solberg rallybil. Fokus på billøp er det, men vår kjære Petter Solberg virker nesten som en glemt person.
Mazda: Alle vil jo ha diesel
Det er lang ventetid på biler med diesel hos Mazda. Kundene venter og forhandlerne venter enda mer. Det gjelder særlig for Mazda5 og Mazda6. Derfor gjorde ledelsen i Mazda Norge fremstøt for å få flere dieselbiler til Norge. Dermed kommer den endrede Mazda3 litt i bakgrunnen, for det er M5 og M6 man satser på i Norge.
Suzuki: Europeer, men for dyr
Suzuki lanserer nå en ny bil de skal produsere i Europa. Det skjer i samarbeide med Fiat som skal levere motorene. Det skaper vansker for den nye Suzuki SX4 når bilen lanseres i Norge i annen halvdel av mai.
For den leveres bare med en 1,6-liters bensinmotor på 107 HK samt en 1,9 liter dieselmotor på 120HK. I følge direktør Frank Dunvoll i Suzuki kan derfor dieselversjonen bli for dyr. Bilen er i størrelse mellom Liana og Grand Vitara, og det skal selges rundt 100 slike biler i måneden. Men noen Norgesmester blir det ikke.
Suzuki er for øvrig helt i jubelrus etter at de er Norges fjerde mest solgte bilmerke hittil i år – og det største merket med biler fra General Motors. Opel holder en god andreplass i familien.