-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mondeo får nytt ansikt
Selv om modellen er relativt ny, ser det ut som Ford nå planlegger en ansiktsløfting for sin populære familiebil.
Det virker snodig at Mondeo skal friskes opp allerede, de første bilene kom til Norge så sent som sommeren 2007, og en slik ansiktsløfting bruker å komme midtveis i bilens livssyklus.
Likevel dokumenterer disse bildene, skutt i Alpene sist uke, at noe er på gang med modellen. Men vi får neppe se den før et stykke inn i 2010.
Den begrensede kamuflasjen tyder på at det bare er fronten som skal endres. Bakre fanger og lykter er i alle fall identiske med dagens modell på disse bildene.
SE FLERE GLIMT AV FORDS SPREKE FREMTID
Men nye lakkfarger og et oppfrisket interiør er nok ingredienser som vil gi bilen er vitamininnsprøyting, nå som den har fått en rekke nye konkurrenter, ikke minst Avensis og Insignia.
Motorene vil nok fortsette som i dag, med bensinmotorer på mellom 1,6 og 2,5 liter og dieselalternativer på 2,0 og 2,2 liter. Hk-spennet er fra 110 til 225 for bensinmotorene og fra 115 til 175 for dieselutgavene.
Går det som vår illustratør ønsker seg, vil det også komme en Mondeo 4-dørs coupé, a la Passat CC, i løpet av de nærmeste årene. Den kan jo i så fall bli en lekkerbisken.