-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mondeo får nytt ansikt
Selv om modellen er relativt ny, ser det ut som Ford nå planlegger en ansiktsløfting for sin populære familiebil.
Det virker snodig at Mondeo skal friskes opp allerede, de første bilene kom til Norge så sent som sommeren 2007, og en slik ansiktsløfting bruker å komme midtveis i bilens livssyklus.
Likevel dokumenterer disse bildene, skutt i Alpene sist uke, at noe er på gang med modellen. Men vi får neppe se den før et stykke inn i 2010.
Den begrensede kamuflasjen tyder på at det bare er fronten som skal endres. Bakre fanger og lykter er i alle fall identiske med dagens modell på disse bildene.
SE FLERE GLIMT AV FORDS SPREKE FREMTID
Men nye lakkfarger og et oppfrisket interiør er nok ingredienser som vil gi bilen er vitamininnsprøyting, nå som den har fått en rekke nye konkurrenter, ikke minst Avensis og Insignia.
Motorene vil nok fortsette som i dag, med bensinmotorer på mellom 1,6 og 2,5 liter og dieselalternativer på 2,0 og 2,2 liter. Hk-spennet er fra 110 til 225 for bensinmotorene og fra 115 til 175 for dieselutgavene.
Går det som vår illustratør ønsker seg, vil det også komme en Mondeo 4-dørs coupé, a la Passat CC, i løpet av de nærmeste årene. Den kan jo i så fall bli en lekkerbisken.