-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mondeo får nytt ansikt
Selv om modellen er relativt ny, ser det ut som Ford nå planlegger en ansiktsløfting for sin populære familiebil.
Det virker snodig at Mondeo skal friskes opp allerede, de første bilene kom til Norge så sent som sommeren 2007, og en slik ansiktsløfting bruker å komme midtveis i bilens livssyklus.
Likevel dokumenterer disse bildene, skutt i Alpene sist uke, at noe er på gang med modellen. Men vi får neppe se den før et stykke inn i 2010.
Den begrensede kamuflasjen tyder på at det bare er fronten som skal endres. Bakre fanger og lykter er i alle fall identiske med dagens modell på disse bildene.
SE FLERE GLIMT AV FORDS SPREKE FREMTID
Men nye lakkfarger og et oppfrisket interiør er nok ingredienser som vil gi bilen er vitamininnsprøyting, nå som den har fått en rekke nye konkurrenter, ikke minst Avensis og Insignia.
Motorene vil nok fortsette som i dag, med bensinmotorer på mellom 1,6 og 2,5 liter og dieselalternativer på 2,0 og 2,2 liter. Hk-spennet er fra 110 til 225 for bensinmotorene og fra 115 til 175 for dieselutgavene.
Går det som vår illustratør ønsker seg, vil det også komme en Mondeo 4-dørs coupé, a la Passat CC, i løpet av de nærmeste årene. Den kan jo i så fall bli en lekkerbisken.