-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Enda en ny Mondeo
Det er ikke mer enn et års tid siden nye Mondeo, to år forsinket, kom til Norge. Men snart blir den enda nyere.
I USA har nemlig denne bilen vært på markedet siden 2012, som Ford Fusion. Og dermed er den moden for en midtlivs facelift, noe som skal avsløres offisielt allerede neste uke når bilutstillingen i Detroit åpner.
Siden Ford har ryddet opp i problemene som medførte drøye to års forsinkelse for dagens Mondeo, regner vi med at den faceliftede utgaven kommer raskere på plass – trolig allerede til sommeren, selv om ingenting foreløpig er offisielt.
Takket være en våken fotograf kan vi allerede i dag servere bilder av en helt umaskert 2017-modell Ford Fusion.
Vi ser at bilen har fått en helt ny grill og ikke lenger får oss til å assosiere den like mye med Aston Martin. Nå ser det mer ut som andre nyere Ford-modeller. Den har også nye lykter og en annen utforming på de nedre deler i fronten.
Modellen på bildene har også en kromlist mellom baklyktene, men ellers er de eksteriøre grepene begrensede.
Dette er en Fusion Sport-modell, en ny versjon med to doble eksosrør, og den har trolig samme drivlinje som Edge Sport – en 2,7-liters V6 i kombinasjon med firehjulsdrift.
Det er uvisst om denne motoren er aktuell for Norge, i dag har toppmodellen en 2,0-liter med 240 hk.
Innendørs får den en ny midtkonsoll med SYNC3 integrert og flere fysiske knapper som erstatning for touch-kontrollen som mange ikke er spesielt begeistret for.
Vi får flere detaljer om Fusion i Detroit neste uke, men må trolig vente til Genève-utstillingen i mars når det gjelder detaljer om «ny» Mondeo.