-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Første glimt av Brabham superbil
Det legendariske Brabham-navnet skal vekkes til live på en superbil som skal bygges i begrenset opplag.

Brabham BT62 er navnet på bilen som skal vises i London 4. og 5. mai sammen med en del klassiske Brabham racerbiler og andre klenodier.
At «et bilde sier mer enn tusen ord» gjelder ikke her, men heldigvis sper Brabham Automotive på med litt håndfast informasjon også.
Bilen bygges for banebruk, og den 5,4-liters V8-motoren har en effekt på 730 hester per tonn bil. Når du får vite at bilen bare veier 972 kg klarer du sikkert selv også å regne ut at effekten er 710 hk.
Det høres imponerende ut at bilen kan levere mer marktrykk en dens egen vekt – 1200 kg downforce er racing på ganske høyt nivå.
Stoppegenskapene er godt ivaretatt med karbon/karbon bremser – teknologi som brukes i Formel 1, og ble benyttet av Brabham så langt tilbake som i 1976 – med 6-pots calipere rund baut.
Siden det er 70 år siden Jack Brabham startet sin racing-karriere i Australia skal bilen bygges i ett eksemplar per år – altså 70 totalt.
Selv med en prislapp på en million pund, pluss avgifter og eventuelt tilvalg av utstyr og skreddersøm, er nok det et antall som er bortbestilt i løpet av London-utstillingen.