-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Magentis fra Kia
Kias bil i D-segmentet heter Magentis. Den deler plattform og komponenter med Hyundai Sonata. I Frankfurt fremstår den i ny innpakning.
I fjor høst var det Sonata som var hovedattraksjonen på Hyundais Paris-stand. Nå følger søsterfirma Kia opp og lanserer ny utgave av Magentis, også kjent som Optima i en del markeder. Til Norge kommer den etter planen i desember, og importøren har et forsiktig salgsmål på fem biler inneværende år.
Med en akselavstand på 2,72 meter får Magentis eksterne mål på 4,735x1,805x1,480 meter (LxBxH). I europeisk utgave skal den leveres med 2-liters firesylindrede motorer for bensin eller diesel samt en 2,7-liters V6 bensinmotor.
Kia lover en velutstyrt bil med bl.a. ABS, ESP, ryggesensor, kollisjonsputer hele veien rundt samt aktive nakkestøtter på forsetene. Utstyret vil variere avhengig av modell.
Gjennom hardt arbeid har vi fornyet hele vår modellportefølje i løpet av de siste årene, sier Kia-sjef Yong-Hwan Kim. Vi startet med Sorento SUV, siden fulgte Picanto i A-segmentet, Cerato i C-segmentet, Sportage SUV og den nye Rio i B-segmentet. Med Magentis får vi også en moderne bil i D-segmentet.