-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Magentis fra Kia
Kias bil i D-segmentet heter Magentis. Den deler plattform og komponenter med Hyundai Sonata. I Frankfurt fremstår den i ny innpakning.
I fjor høst var det Sonata som var hovedattraksjonen på Hyundais Paris-stand. Nå følger søsterfirma Kia opp og lanserer ny utgave av Magentis, også kjent som Optima i en del markeder. Til Norge kommer den etter planen i desember, og importøren har et forsiktig salgsmål på fem biler inneværende år.
Med en akselavstand på 2,72 meter får Magentis eksterne mål på 4,735x1,805x1,480 meter (LxBxH). I europeisk utgave skal den leveres med 2-liters firesylindrede motorer for bensin eller diesel samt en 2,7-liters V6 bensinmotor.
Kia lover en velutstyrt bil med bl.a. ABS, ESP, ryggesensor, kollisjonsputer hele veien rundt samt aktive nakkestøtter på forsetene. Utstyret vil variere avhengig av modell.
Gjennom hardt arbeid har vi fornyet hele vår modellportefølje i løpet av de siste årene, sier Kia-sjef Yong-Hwan Kim. Vi startet med Sorento SUV, siden fulgte Picanto i A-segmentet, Cerato i C-segmentet, Sportage SUV og den nye Rio i B-segmentet. Med Magentis får vi også en moderne bil i D-segmentet.