-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Gamle Corsa hentes inn
Det er rart hvordan nyheter kan komme skjevt ut. En fransk kilde hadde oppdaget at gamle Corsaer skulle sikkerhetsinnkalles. Dermed ble de internasjonale telegrambyråene interessert og vi hadde plutselig en sensasjon på gang.

Nesten en halv million Tigra, bare i Frankrike, pluss en og annen gammel Corsa, det er mange Tigra det. Hvor mange er forresten bygget av denne lille coupeen? Vi er nok ikke oppe i en halv million enda, men alle er åpenbart i Frankrike og skal innkalles.
Tøv.
Tidlig fredag sendte Opel i Rüsselsheim ut en melding om at eiere av Tigra og Corsa B – modellen foran dagens, ble bedt om å titte innom verkstedet en dag for å se om det var nødvendig med en forsterkning av en forseteskinne. Noen selefester har også vist tegn på for tidlig aldring, og bør kontrolleres.
Ikke veldig dramatisk, men så lenge innkallinger blir betraktet som en hemmelighet i Europa vil vi alltid få slike ekstrem-reaksjoner.
Selv er jeg mer interessert i det filologiske. Etter at ingen har kunnet fortelle meg hva Lotus eller Focus heter i flertall, kan kanskje noen sette meg på sporet etter korrekt navn på flere Corsaer eller Tigraer.
Corsæ?
Corse?
Er det ingen flere med klassisk dannelse der ute?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no