-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist


















































Traveller fortsetter reisen
Egentlig forventet jeg det var produksjonsutgaven av Mini Traveller vi skulle få møte i Genève. Men fortsatt er det en Mini Concept. Nå med tilnavnet Genève.
Første gang vi møtte en konseptbil over dette temaet, var på høstens Frankfurt-utstilling. Siden har den vært både i Tokyo og Detroit i lett omkledde versjoner. Den foreløpig siste skal avdukes i den sveitsiske messebyen til uken.
En rekke elementer er endret under veis, så denne utgaven har nok mange detaljer du vil finne igjen når produksjonsmodellen en gang dukker opp. Mini passer også på å minne oss om at det i år er 100 år siden Minis far, Sir Alec Issigonis ble født. At de har stolte minner fra rally-VM levner heller ikke konseptbilen noen tvil om.
Hissigpropp
En annen attraksjon på Mini-standen i Genève er den sportslige Mini Cooper S with John Cooper Works GP kit som vi omtalte her på BilNorge sist høst. Den skal lages i en eksklusiv serie på 2000 eksemplarer. En motor trimmet opp til 218 hk og en vektreduksjon på 50 kg skal sørge for en aks-tid på under 6,5 sekunder og en toppfart på 235 km/t.
Siden baksetekomfort er et ukjent fenomen i en Mini, har man i dette tilfellet like godt gjort den om til en ren toseter.
Les mer om den raske småbilen i vår forhåndsomtale.