-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer speed i Speedster
Etter å ha vært på markedet et par år, kommer nå Opel Speedster i sprekere utgave. Det skjer på Geneve-utstillingen som åpner i begynnelsen av mars.
Speedster Turbo er betegnelsen på nykommeren som er utstyrt med en turbomatet 2-liter, fortsatt midtstilt for å gi bilen optimal vektfordeling. 200 hk yter denne og har et maks dreiemoment på 250 Newtonmeter allerede ved 1950 omdreininger. Kombinert med bilens egenvekt på 930kg gjør det at akselerasjonsprøven til 100 tas på 4,9 sekunder og at den i 4. gear gir effektive og trygge forbikjøringer ved å akselerere fra 80 til 120 på 5,1 sekunder (6,7 sekunder i 5. gear). Toppfarten er i overkant av 240 km/t.
Speedsters chassis er i aluminium og karosseriet i fiberglass og Opels ingeniører har fintunet understellet i Speedster Turbo for optimalt veigrep og sportslige egenskaper. Aerodynamiske detaljer er perfeksjonert med nye spoilere foran og bak og nye, store luftinntak. Speedster Turbo, som sin mer beskjedne søster, produseres for Opel av Lotus i England.