-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Mazda blir mer fleksibel
MX-Flexa er Mazdas bidrag til klassen for kompakte flerbruksbiler. Den blir vist som konsept i Geneve, men Mazda legger ikke skjul på at de har videre planer for idéskissen sin.
MX-Flexa er designet av Mazda Advance Design Studio i Hiroshima under ledelse av Design-direktør Moray Callum og sjefsdesigner Koji Tabata som har lagt stor vekt på bilens utseende og brukervennlighet.
Konseptbilen deler arkitektur med Mazda3 men er modifisert for å tåle et større karosseri med et fleksibelt interiør. MX-Flexa har en lengde på 4,47 meter, en bredde på 1,74m og en høyde på 1,65m. Akselavstanden er på 2,75 meter og den kan romme inntil 6 passasjerer. Motoren i utstillingsbilen er en 2,3-liters rekkefirer på 169hk.