-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
307 med rumpe
Selv om det er stasjonsvogner og kombi-kupéer som selger best i Norge er det mange markeder som foretrekker kompakte sedaner. Et av dem er Kina, og da stiller selvfølgelig Peugeot opp med en spesialvri på sin populære 307.
Selv om den nye modellen - som bare skal hete 307 - debuterer i Geneve, er det nok hjemlandet, Kina, som er ment ta unna mesteparten av den planlagte produksjonen på 50.000 biler i året. Samtidig som produksjonen av sedanen starter i Kina forteller Peugeot at 5-dørsutgaven får en ny produksjonslinje i Buenos Aires i Argentina.
307 sedanen får en lengde på 4,46 meter som gjør den hele 26cm lenger enn broren med 5 dører og 4cm lenger enn stasjonsvogna. Den ekstra lengden er et godt utgangspunkt for bagasjerommet som Peugeot påstår er det største i klassen.
307 skal i Kina leveres i tre forskjellige utstyrnivå med alternative bensinmotorer på 1,6 liter / 110hk eller 2,0 liter / 138hk. Kundene kan velge mellom manuell eller automatisk gearkasse.
Kina tok unna 2,05 millioner nye biler i 2003, en vekst på 62% mot året før. Nye 307 går inn i det mest volumiøse segmentet, mellomklassen, som står for 30% av nybilsalget. Av disse er igjen 90% sedaner. Klart man da stiller opp med en spesialvri.