-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hjertelig Modus
På tross av beskjedne ytre mål er Renault Modus en bil med stort hjerterom. Dessuten har den et fleksibelt interiør som tilpasser seg dine behov.
Forfra ser Modus glad og fornøyd ut med store lykter og Renault-logoen sentralt plassert i grillen på et kort, buet panser. Fra siden er den ikke ulik Citroën C2 med store vinduer som skrår ned mot en brå avslutning i hekken.
Modus inneholder en porsjon moderne teknologi, som aktive kurvelys og en todelt bakluke som lar seg åpne selv i de mest intime omgivelser. Triptic kaller Renault baksete-løsningen i Modus. Setet kan skyves inntil 170mm i lengderetningen og låses i fire forskjellige posisjoner. Baksetet kan romme to eller tre passasjerer og midtsetet kan foldes sammen for frakt av lange gjenstander.
Modus har en lengde på 3,79 meter og en høyde på 1,59. Det gjør den et par centimeter kortere, men hele 17cm høyere enn en Clio. Og den modellen er kanskje snart moden for utskiftning?