-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Hjertelig Modus
På tross av beskjedne ytre mål er Renault Modus en bil med stort hjerterom. Dessuten har den et fleksibelt interiør som tilpasser seg dine behov.
Forfra ser Modus glad og fornøyd ut med store lykter og Renault-logoen sentralt plassert i grillen på et kort, buet panser. Fra siden er den ikke ulik Citroën C2 med store vinduer som skrår ned mot en brå avslutning i hekken.
Modus inneholder en porsjon moderne teknologi, som aktive kurvelys og en todelt bakluke som lar seg åpne selv i de mest intime omgivelser. Triptic kaller Renault baksete-løsningen i Modus. Setet kan skyves inntil 170mm i lengderetningen og låses i fire forskjellige posisjoner. Baksetet kan romme to eller tre passasjerer og midtsetet kan foldes sammen for frakt av lange gjenstander.
Modus har en lengde på 3,79 meter og en høyde på 1,59. Det gjør den et par centimeter kortere, men hele 17cm høyere enn en Clio. Og den modellen er kanskje snart moden for utskiftning?