-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Up i Cross-versjon
Volkswagen har suksess med sine Cross-modeller. Til Genève kommer den fjerde.
Det er Cross Polo som er mest populær i Norge, men det fins også Cross-utgaver av Golf og Touran.
Til Genève kommer en helt ny Cross Up, og som sine søsken er det styling-detaljer som skiller denne fra en vanlig Up.
Her finner du blant annet sorte lister rundt hjulbuene og nederst rundt hele bilen, samt mørke beskyttelseslister på dørene. Videre har den blanke takrails og speilhus og støtfangere med blanke elementer.
Bilen er noe høyere enn en vanlig Up, og den har spesielle 16-tommers Cross-felger med 185/50 dekk.
Spesialiteter finner vi også i interiøret, som terskler med Cross-logo, seter i spesialstoff, spesielle instrumenter og skinntrukket ratt og håndbrekk.
Cross Up har et utstyrsnivå som blant annet inkluderer fjernstyrt sentrallås, elektriske vindusheiser, tåkelys, asymmetrisk delte nedfellbare bakseter, justerbart gulv i bagasjerommet, turteller og multifunksjonsdisplay.
Drivlinjen består av en 3-sylindret 75-hesters bensinmotor i kombinasjon med 5-trinns manuell girkasse. Salget starter til sommeren, men norske priser er foreløpig ikke klare.
På Frankfurt-utstillingen i 2011 viste Volkswagen mange variasjoner av Up, deriblant denne.
SE BILDER AV FREMTIDSMODELLENE HER