-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Eterisk Infiniti
Infiniti skal debutere en kompakt konseptbil i Genève. Ethera blir navnet.
”Ethera er en kompakt luksusbil som viser hvordan en fremtidig Infiniti kan se ut,” forteller den luksuriøse Nissan-armen oss i en kort pressemelding. Og da er det jo ganske naturlig å tenke på siste tilskudd på Lexus-stammen, CT 200 h.
LES: Vårt førsteinntrykk av Lexus CT 200 h
Men neida, Infiniti går sin egne veier. Designerne har hentet inspirasjon fra en rekke forkjellige biltyper og laget sin egen vri. En kompakt crossover er kanskje den mest dekkende betegnelsen.
En lengde på 4,4 meter er eneste konkrete tall vi får oppgitt. Og vi loves et rommelig og praktisk interiør takket være en ny, mekanisk layout og innovative løsninger for adkomst.
Blant overraskelsene skal være moderne hi-tech tolkninger av tradisjonelle japanske materialer, og designtrekk som skal finne veien til produksjonsmodeller – deriblant den meget spesielle c-stolpen som rammer inn bakruten.
Infiniti selges i utvalgte europeiske land, men Norge og resten av Norden er foreløpig ikke blant disse.