-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kandidat til kulest
Kan vi håpe vi er inne i en stim? Først Citroën e-Mehari, som de åpenbart mener alvor med. Og så dukker en meget overraskende Bee Bee opp.
Se på denne, ser den ikke ut som et resultat av et meget lykkelig (men selvfølgelig ulovlig) forhold mellom en London Taxi og en solseng på Rivieraen?
At den var plassert på en antydning av sandstrand, med plastbøtte og spade i nærheten, minsket ikke akkurat tanken.
Hvordan skal vi beskrive den – bortsett fra at den er en av kandidatene til Genèves Kuleste, 2016?
Basic
Fire hjul, fire dører (riktignok ekstrautstyr – koster 1190 euro i tillegg) og god plass til fire. Men den finnes bare i tre farger, hvit, blå eller grønn – med mindre du vil betale inntil 1900 euro for en spesialfinish.
Det finnes et kanvas-tak du kan dekke deg mot himmelen med, men ellers er det så basic som det skal være i denne enden av bilmarkedet.
Elektrisk selvfølgelig, ikke særlig sofistikert der heller, du lader rett fra veggen, hurtiglader er ikke tema.
Det er jo det som er hele poenget, med en slik bil har du ikke dårlig tid.
Batteriene er på 10 kWh og gir deg ca. 110 km rekkevidde eller en toppfart på 90 – eller noe midt imellom.
Lettvekter
Det sto faktisk et chassis utstilt også, antakelig for å overbevise oss om at denne søte kjæledeggen hadde en ryggrad på ramme alvor.
Og den nydelige aluminiumkonstruksjonen forklarte også hvorfor hele etablissementet ikke veier mer enn 660 kg selv om batteriene er full-ladet.
Du kan riktignok ikke parkere den på tvers, den måler 340 cm i den retningen. Og så er den like bred som den er høy: 160 cm. 52 prosent av vekten hviler på bakhjulene, men med 20 kW ytelse er jeg redd det ikke er nok til at du finner ut om det betyr overstyrt eller understyrt.
Når du trekker fra elbilkjøpstøtten i Frankrike, koster den deg 21.000 euro der.
Ikke rørende billig, men rørende søt.