-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nytt bybil-innslag
Det vil bli mange debutanter i Genève i år. E.Go, elektrisk og svært kompakt, er blant de mer spennende.
e.Go er en elektrisk bybil som springer ut fra de samme folkene og det samme miljøet (Universitetet i Aachen) som skapte StreetScooter.
Og det er i hvert fall et produkt som blir tatt på alvor nå.
Foreløpig er ikke e.Go noen faktor i bilindustrien, men se ikke bort fra at denne også er kommet for å bli.
Det er halvannet år siden vi traff den første gang. Etter det har et tett samarbeid med ZF gjort at de første personbil-utgavene, e.Go Life, skal i produksjon i april/mai i år.
Til Genève har de sikkert med seg Life, men det de er spesielt begeistret for nå er en sportsbil-variant av Life (jeg har vel egentlig litt vondt for å se for meg den), og en luksusutgave av kompaktminibussen Mover.
Vi har sett den også tidligere, men når de sier luksusversjon betyr det vel at den 465 cm lange boksen blir utstyrt som et mobilt konferanserom, eller som stuen hjemme hos deg – men fremdeles med ratt og pedaler.
Autonomi tilhører ikke førsterekken her.
Med Mover jobber e.Go og samarbeidspartnerne for å få den i produksjon april neste år.