-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Påplusset Golf Plus
Når Volkswagen presenterer sin nye Golf på høstens Paris-utstilling, viser de også en ny Golf Plus. Her er beviset.
Det er en ansiktsløftet Golf Plus Carparazzis fotografer har knipset bilder av. Her er den på testtur i de sveitsiske alper.
På tross av tung maskering går det an å spore endringer i fronten – blant annet nye luftinntak som er mer i tråd med øvrige modeller fra VW. Bilen får også nye lykter.
Hekken på den avfotograferte modellen ser ut til å være urørt. Imidlertid kan vi regne med vesentlige oppdateringer under panseret hvor mer utslippsvennlige motorer og gearkasser vil bli lansert.
Carparazzi har også laget en dataillustrasjon av neste generasjon Golf, en modell som er svært viktig for Volkswagens suksess de nærmeste årene dersom de skal henge med i det tøffe C-segmentet.