-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Honda e – noe du lurer på?
Denne har jeg likt fra første stund. Mandag skal jeg få prøve den en liten tur, og snakke med ekspertisen. Er du også spent på Hondas første elbil?
Det er sjeldent jeg bruker uttrykk som «søt» om en bil, men denne hører nok hjemme der.
Første gang vi møtte Hondas urbane elbil var vel på Frankfurt-utstillingen i 2017. Da var den veldig konseptuell, med en bakhenglset dør på hver side.
Kompakt i ytterste forstand, ti centimeter kortere enn lille Jazz. Veldig japansk kei med andre ord.
I våres, mens Honda gjorde seg klar for debut på Genève-utstillingen, var kollega Winding-Sørensen på en lukket seanse hvor han fikk ta bilen i nærmere øyensyn. Han fikk sågar både ta og lukte på den, og samtale med designteamet.
Omtalen hans bærer preg av at han likte det han så, men han savnet sårt håndfaste data.
Det håper jeg Honda-folket kan gi meg når jeg møter dem til uken. Kanskje de til og med har en prisantydning. Og så er jeg spent på å høre hvordan elbil-landet Norge ligger an på prioriteringslisten deres.
Dette er spørsmål jeg vil stille til Honda, men kanskje du lurer på noe helt annet i forbindelse med bilen eller med Honda generelt.
I så fall kan du sende meg noen linjer via denne linken, så skal jeg forsøke å gi deg best mulig svar.
Jeg gleder meg til å se om den virkelig er så «søt» som den ser ut i levende live.