-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hondas P-NUT
Honda benytter bilutstillingen i Los Angeles til å vise sin ide til en urban og miljøvennlig fremtidsbil. Smartere enn smart.
Betegnelsen P-NUT sier litt mer på engelsk enn norsk, men i fall du vil vite hva som skjuler seg bak bokstavene, så får du det her: Personal-Neo Urban Transport.
Ideen er en mikrobil for urbane strøk. Den har en senterplassert førerstol, hekkmontert motor og en smart innredning med plassbesparende løsninger.
Det er plass til to passasjerer. ”Komfortnivå som en middels stor sedan med fotavtrykk som en mikrobil,” hevder Honda.
Setene kan brettes sammen og stues bort for å gi bedre plass til bagasje. Frontruta tjener som head-up display for navigasjon og ryggekamera.
”Formålet til interiør- og eksteriørdesignerne var å utforske potensialet til en ny kompakt biltype som tar fatt i en del av de problemene som preger småbiler,” sier Dave Marek, direktør for avansert design hos Honda.
”Mens P-NUT lanserer funksjonsorienterte konsepter, viser den også at små biler ikke trenger å kompromisse med hensyn til design eller komfort.”
Det hekkmonterte motorrommet er konstruert for å kunne huse forskjellige drivlinjer, inkludert en konvensjonell forbrenningsmotor, hybridsystem eller en batteridrevet elmotor.
Det er Hondas designavdeling i Los Angeles som har konstruert konseptet, som foreløpig må anses som et rent tankeeksperiment.