-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Honda boltrer seg
Honda har også mange rare biler på Tokyo-utstillingen som snart åpner. Hyggelig er det også at de begynner å kalle bilene navn igjen, i stedet for bare bokstaver med en og annen bindestrek underveis.
Bulldog er derimot noe helt annet. Hvorfor den heter det er imidlertid et enormt mysterium. Ikke ligner bilen på noe slikt, og noe av det som Honda skal å vise verden er at bilen medfører to elektriske sykler med hvert sitt navigasjonsutstyr. De kan fungere som bakseter i bilen når de er slått sammen, Men hva har det med Bulldog å gjøre? Ellers er det dashbordet folk vil legge merke til. Rattet, for eksempel, er ovalt. Det ble heller ikke noen suksess for Austin for 50 år siden.
Unibox er kjempestor, over fem meter lang og 2 meter høy og kan brukes som legekontor eller kafé eller som bibliotek kanskje. Som campingbil må det gjøes mye på gardin-fronten, for historiens største vinduer gir glimrende innsyn. Her er ikke rattet ovalt en gang, det finnes ikke. Det er erstattet av en stikke.
I forhold til den er S-U-U nesten normal. Riktignok sterke preg av Postman Pat igjen, men like høy som bred, og nesten ikke noen lengde, begynner å bli akseptert nå. Et meget nøkternt interiør også, som bare kan spyles ned. Kanskje fabrikken mener det når de sier at denne Jazz/Fit-baserte bilen er rettet direkte mot unge ektepar i ferd med å få barn.
Eneste japanske mulighet for å skaffe seg barneværelse?