-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Honda boltrer seg
Honda har også mange rare biler på Tokyo-utstillingen som snart åpner. Hyggelig er det også at de begynner å kalle bilene navn igjen, i stedet for bare bokstaver med en og annen bindestrek underveis.
Bulldog er derimot noe helt annet. Hvorfor den heter det er imidlertid et enormt mysterium. Ikke ligner bilen på noe slikt, og noe av det som Honda skal å vise verden er at bilen medfører to elektriske sykler med hvert sitt navigasjonsutstyr. De kan fungere som bakseter i bilen når de er slått sammen, Men hva har det med Bulldog å gjøre? Ellers er det dashbordet folk vil legge merke til. Rattet, for eksempel, er ovalt. Det ble heller ikke noen suksess for Austin for 50 år siden.
Unibox er kjempestor, over fem meter lang og 2 meter høy og kan brukes som legekontor eller kafé eller som bibliotek kanskje. Som campingbil må det gjøes mye på gardin-fronten, for historiens største vinduer gir glimrende innsyn. Her er ikke rattet ovalt en gang, det finnes ikke. Det er erstattet av en stikke.
I forhold til den er S-U-U nesten normal. Riktignok sterke preg av Postman Pat igjen, men like høy som bred, og nesten ikke noen lengde, begynner å bli akseptert nå. Et meget nøkternt interiør også, som bare kan spyles ned. Kanskje fabrikken mener det når de sier at denne Jazz/Fit-baserte bilen er rettet direkte mot unge ektepar i ferd med å få barn.
Eneste japanske mulighet for å skaffe seg barneværelse?