-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
NSX fornyes
Hondas superbil, NSX, skal fornyes og ryktet sier at det skal skje på årets Tokyo-utstilling, og det blir påstått at dette er fabrikkens tegning av hvordan den nye Acura NSX skal se ut – ikke særlig forskjellig fra Hondas tilsvarende.
Et flatt flyndrekarosseri som man utmerket godt kunne se for seg på Le Mans, og opphengning som var rene Formel 1, en aluminiumsteknologi så komplisert at Honda måtte bygge en egen fabrikk til denne og en motor med ytelser som sannsynliggjorde en smule fartsfest.
Dette var den første bilen jeg opplevde som man virkelig kunne bruke for å svippe ned på hjørnet til Superen, samtidig som det var en strålende banebil. Den hadde drøssevis av kvaliteter verken Ferrari eller Lamborghini hadde. Den hadde personlighet, og den lot seg by opp til omtrent hva som helst.
Nå skal den fornyes og under panseret er det snakk om både en V8 og en V6 motor. Sikkert med Hondas eminente kamaksel- og motorstyre-systemer, slik at man fremdeles kan tilbringe mesteparten av dagen under 1500 omdreininger uten at verken bil eller fører har vondt av det.
Utenpå ser det ikke ut til å være store endringer. Karakteren er akkurat den sammen, det eneste virkelig iøynefallende er at den har fått lyktene på overflaten, de skal ikke lenger vippes. Nydelig bil, noe helt annet enn det siste såpestykket fra Tyskernes Lamborghini.
Av den forrige NSXen er det vel kanskje en fem-seks stykker i Norge nå. La oss håpe det kan bli enda non flere av den nye, når den kommer.