-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Huayra i siste tapning
Det nærmer seg slutten for Pagani Huayra, superbilen som debuterte i 2011. Men den tar avskjed med flagget til topps.
Horacio Pagani fortalte ved lanseringen av Huayra at produksjonen skulle begrenses til 100 eksemplarer. Det er lite nok til at den kan bli et interessant investeringsobjekt for de som tør å satse i en slik nisje.
Kontraktene for de 100 er for lengste underskrevet, og de siste bilene forlater snart stallen i San Cesario sul Panaro, i nærheten av Modena.
Pagani har bekreftet at en Huayra Roadster er under utvikling, og selskapet er i ferd med å bygge en ny fabrikk til dette formålet.
Men før det prosjektet igangsettes skal han altså melke maksimalt ut av den eksisterende modellen.
Gave til fansen
Bilen skal kun bygges i 20 eksemplarer, og for å få lov til å kjøpe en må du allerede være eier av en «vanlig» Huayra.
For å fortjene betegnelsen hardcore, må den selvsagt overgå spesifikasjonene til Huayra som henter ut drøye 700 hester og 1000 Newtonmeter fra en seksliters AMG V12-motor.
QR-kode
Selv «volumselgere» som Ferrari F12 Berlinetta og Lamborghini Aventador LP 750-4 har mer effekt enn dagens Huayra.
Legg merke til at kamuflasjen på bilen er en QR-kode, og skanner du den kommer du til denne siden med teaser-videoklipp.