-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hybrid superbil
Verdens første superbil med midtmotor? Var det egentlig noen før ATS i 1963? Nå skal Modena-merket vekkes til live igjen ved hjelp av Torino.
Dersom du får problemer med din gamle Bugatti EB 110, er det selvfølgelig til B. Engineering du går.
Der jobber det folk som bygde den Romano Artioli-bilen som blant annet Michael Schumacher sikret seg et eksemplar av.
Eller du er kanskje en ferskere kunde? For det var jo her en annen superbil, Edonis, ble bygget i 21 eksemplarer (fordi dette var den første nye bilen i det 21. århundre!). Denne bilen var i veldig stor grad basert på EB 110.
Superbil
Nå skal Piero Jacometti og medarbeiderne hans, snart presentere en ny superbil.
Og den skal komme fra de samme futuristiske lokalene som ble bygget i Campogalliano, rett nord for Modena, til det første, mislykkede, forsøket på å vekke Bugatti-navnet til live igjen.
Den får samme varemerke som for lengst glemte ATS, som sto for 2,5 spenstige litere rett bak hodet på de to som fikk plass inne i et av de nydeligste karosseriene noensinne. Karosseriet gjort av Allemano, men resten av bilen av misfornøyde avhoppere fra Ferrari.
Den nye bilen vil bli basert på den konseptbilen som Torino Design presenterte under sommerens superbil-helg i Torino.
Hybrid
Men nå fortelles det konkret om 3,8 liter V12, med en automatkasse mot bakhjulene, og med to elmotorer foran. Hybrid heter dette.
Til sammen 847 hk og med en vekt på 1450 kg regner man med 2,6 til 100 og at den flater ut på 390 km/t.
Den skal hete noe også: Wildtwelve.
Ved Torino-tider het det at den ble utviklet for en kunde som aktet å bygge 30 eksemplarer av den. Nå sier kunden at det blir minimum 30, og at den blir klar neste år.