-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Luksus-drypp fra Hyundai
Denne uken kom det nye drypp fra Seoul. Vi begynner nå å ane konturene av Hyundais kommende luksusutfordrer.
Det er ingen hemmelighet at bilen skal hete Genesis, i alle fall i noen markeder, som det i Korea og det amerikanske. Den skal lanseres på hjemmebane innen utløpet av 2014, for så å gradvis prøve seg på andre internasjonale markeder.
Selv om det er vanskelig å danne seg noe inntrykk basert på et par dataskisser, ser den heldigvis mer vellykket ut enn det vi fryktet etter å ha sett HCD-14 Concept som sto i Detroit i januar. Mye av årsaken ligger nok i en nedtonet front.
Nå bekrefter Hyundai at modellen kommer til Europa neste år, for å ta opp kampen med modeller som Audi A8, BMW 7-serie og Mercedes S-Klasse på tyskernes banehalvdel. Det blir utvilsomt en tøff oppgave som ingen asiatisk produsent har lykkes med tidligere.
Genesis har bakhjulsdrift som standard, men kan også leveres med firehjulsdrift. Motorutvalget består av en 3,8-liters V6 og en 5,0-liters V8.
Dette blir Hyundais første forsøk i det europeiske luksussegmentet.