-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Luksus-drypp fra Hyundai
Denne uken kom det nye drypp fra Seoul. Vi begynner nå å ane konturene av Hyundais kommende luksusutfordrer.
Det er ingen hemmelighet at bilen skal hete Genesis, i alle fall i noen markeder, som det i Korea og det amerikanske. Den skal lanseres på hjemmebane innen utløpet av 2014, for så å gradvis prøve seg på andre internasjonale markeder.
Selv om det er vanskelig å danne seg noe inntrykk basert på et par dataskisser, ser den heldigvis mer vellykket ut enn det vi fryktet etter å ha sett HCD-14 Concept som sto i Detroit i januar. Mye av årsaken ligger nok i en nedtonet front.
Nå bekrefter Hyundai at modellen kommer til Europa neste år, for å ta opp kampen med modeller som Audi A8, BMW 7-serie og Mercedes S-Klasse på tyskernes banehalvdel. Det blir utvilsomt en tøff oppgave som ingen asiatisk produsent har lykkes med tidligere.
Genesis har bakhjulsdrift som standard, men kan også leveres med firehjulsdrift. Motorutvalget består av en 3,8-liters V6 og en 5,0-liters V8.
Dette blir Hyundais første forsøk i det europeiske luksussegmentet.