-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Størst i Kina? Hyundai!
En avtale Hyundai har gjort med et kinesisk selskap gjør at koreanderne ligger an til å bli Kinas største bilprodusent.
Det er en ganske komplisert firmakonstruksjon som ligger under dette nye prosjektet, men koreanerne har management-ansvaret, og allerede det første året skal det lokale innholdet i bilene være oppe i 40%.
Forholdsvis luftig virker imidlertid de videre planene. For i 2010 skal denne bedriften produsere hele 3 millioner biler, sies det. Dette for å møte et enormt kinesisk bilbehov. Idag er markedet der på ca. 1 million biler. Koranerne har regnet ut at Kina-markedet vil ligge på 50 millioner biler i 2010 - tre ganger USA-volumet! Det er ikke mer enn 10 år siden kopreanerne lovte de skulle være verdens største bilprodusent heller.