-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Action fra SsangYong
SsangYong-konseptet fra Genève er blitt produksjonsbil. Samtidig som de viser et nytt konsept i Frankfurt.
SUT 1 var navnet på den sportslige pickupen SsangYong antydet for oss i Genève denne våren. Nå skal den i salg, og produksjonsutgaven debuterer i Frankfurt til uken.
Men det er vel fare for at den ikke kommer til å få all den oppmerksomhet den fortjener, for samtidig skal koreanerne vise en ny konseptbil. Det morsomme med den er at den har skiftet navn underveis i løpet av de par siste ukene.
Først var vi invitert til å se det nye crossover-konseptet XUV-1 (Experimental Utility Vehicle). Nå er den omdøpt til XIV-1.
Det betyr intet mindre enn eXciting user Interface Vehicle og er en bil bygget for å demonstrere den tette interaksjonen mellom bil og fører/passasjer. Men hallo!
Jeg syns vel egentlig det er mer spennende at disse skissene antyder at nå har SsangYong for alvor fått grep om styling. Nydelig, rundet frontrute som trekker glassflaten helt tilbake til C-stolpen, sammen med et svært glasstak, ser for eksempel veldig lovende ut.
Det antydes også et ganske spennende interiør med muligheter for, for eksempel, 1+1+2 eller 1+3 eller andre ukonvensjonelle setemuligheter. Da er det sikkert også andre spennende forslag på innsiden.
Men egentlig vet vi ikke annet enn disse forsiktige skissene. Mer blir det til uka.