-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Action fra SsangYong
SsangYong-konseptet fra Genève er blitt produksjonsbil. Samtidig som de viser et nytt konsept i Frankfurt.
SUT 1 var navnet på den sportslige pickupen SsangYong antydet for oss i Genève denne våren. Nå skal den i salg, og produksjonsutgaven debuterer i Frankfurt til uken.
Men det er vel fare for at den ikke kommer til å få all den oppmerksomhet den fortjener, for samtidig skal koreanerne vise en ny konseptbil. Det morsomme med den er at den har skiftet navn underveis i løpet av de par siste ukene.
Først var vi invitert til å se det nye crossover-konseptet XUV-1 (Experimental Utility Vehicle). Nå er den omdøpt til XIV-1.
Det betyr intet mindre enn eXciting user Interface Vehicle og er en bil bygget for å demonstrere den tette interaksjonen mellom bil og fører/passasjer. Men hallo!
Jeg syns vel egentlig det er mer spennende at disse skissene antyder at nå har SsangYong for alvor fått grep om styling. Nydelig, rundet frontrute som trekker glassflaten helt tilbake til C-stolpen, sammen med et svært glasstak, ser for eksempel veldig lovende ut.
Det antydes også et ganske spennende interiør med muligheter for, for eksempel, 1+1+2 eller 1+3 eller andre ukonvensjonelle setemuligheter. Da er det sikkert også andre spennende forslag på innsiden.
Men egentlig vet vi ikke annet enn disse forsiktige skissene. Mer blir det til uka.