-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Action fra SsangYong
SsangYong-konseptet fra Genève er blitt produksjonsbil. Samtidig som de viser et nytt konsept i Frankfurt.
SUT 1 var navnet på den sportslige pickupen SsangYong antydet for oss i Genève denne våren. Nå skal den i salg, og produksjonsutgaven debuterer i Frankfurt til uken.
Men det er vel fare for at den ikke kommer til å få all den oppmerksomhet den fortjener, for samtidig skal koreanerne vise en ny konseptbil. Det morsomme med den er at den har skiftet navn underveis i løpet av de par siste ukene.
Først var vi invitert til å se det nye crossover-konseptet XUV-1 (Experimental Utility Vehicle). Nå er den omdøpt til XIV-1.
Det betyr intet mindre enn eXciting user Interface Vehicle og er en bil bygget for å demonstrere den tette interaksjonen mellom bil og fører/passasjer. Men hallo!
Jeg syns vel egentlig det er mer spennende at disse skissene antyder at nå har SsangYong for alvor fått grep om styling. Nydelig, rundet frontrute som trekker glassflaten helt tilbake til C-stolpen, sammen med et svært glasstak, ser for eksempel veldig lovende ut.
Det antydes også et ganske spennende interiør med muligheter for, for eksempel, 1+1+2 eller 1+3 eller andre ukonvensjonelle setemuligheter. Da er det sikkert også andre spennende forslag på innsiden.
Men egentlig vet vi ikke annet enn disse forsiktige skissene. Mer blir det til uka.