-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Glimt av ny Megane
Renault er virkelig i støtet med nylanseringen for tiden. Men den viktigste sparer de til Frankfurt neste uke.
Det startet med crossoveren Kadjar i våres og gikk videre via Talisman sedan og stasjonsvogn, til vi forrige uke fikk klare signaler om at nå skulle også pickuper inn i porteføljen.
Men selv om alle disse modellene er viktige, må de finne seg i å stå i skyggen av Megane når IAA i Frankfurt åpner neste uke. I løpet av 20 år og tre generasjoner er denne populære modellen i Golf-klassen solgt i over 6,5 millioner eksemplarer.
Foreløpig er det begrenset hva Renault har sluppet av informasjon, men av disse første bildene ser vi tydelig slektskapet med storebror Talisman.
En egen lyssignatur skal gjøre nye Megane like gjenkjennelig i mørket som i dagslys.
Fronten er senket med 25 mm og sporvidden er økt med 47 mm foran og 39 mm bak for å gi bilen et merdynamisk preg sammenlignet med den utgående generasjon tre.
Akselavstanden er økt med 28 mm, og selv om vi ikke får oppgitt mål og vekt blir vi fortalt at overhengene er redusert – det kan jo tyde på at lengden er omtrent den samme som før.
Samtidig med lanseringen kommer også en GT-versjon med en enda mer sportslig personlighet.
Fronten preges av en bred grill med bikubemønster, mens to blanke eksosrør, diffuser og en spoiler på bakluka står for det sportslige bidraget i hekken.
Vi skal fortelle deg mer etter hvert som detaljene kommer når det nærmer seg norsk lansering.
Renault Norge har hatt en eventyrlig vekst med 70 prosent hittil i år, og selv om de befinner seg på en 18. plass på OFV-statistikken, har de i løpet av året klatret forbi merker som Hyundai, Citroën og Honda.
Med alle nye modeller på plass har de los på en enda høyere ranking.