-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Glimt av ny Megane
Renault er virkelig i støtet med nylanseringen for tiden. Men den viktigste sparer de til Frankfurt neste uke.
Det startet med crossoveren Kadjar i våres og gikk videre via Talisman sedan og stasjonsvogn, til vi forrige uke fikk klare signaler om at nå skulle også pickuper inn i porteføljen.
Men selv om alle disse modellene er viktige, må de finne seg i å stå i skyggen av Megane når IAA i Frankfurt åpner neste uke. I løpet av 20 år og tre generasjoner er denne populære modellen i Golf-klassen solgt i over 6,5 millioner eksemplarer.
Foreløpig er det begrenset hva Renault har sluppet av informasjon, men av disse første bildene ser vi tydelig slektskapet med storebror Talisman.
En egen lyssignatur skal gjøre nye Megane like gjenkjennelig i mørket som i dagslys.
Fronten er senket med 25 mm og sporvidden er økt med 47 mm foran og 39 mm bak for å gi bilen et merdynamisk preg sammenlignet med den utgående generasjon tre.
Akselavstanden er økt med 28 mm, og selv om vi ikke får oppgitt mål og vekt blir vi fortalt at overhengene er redusert – det kan jo tyde på at lengden er omtrent den samme som før.
Samtidig med lanseringen kommer også en GT-versjon med en enda mer sportslig personlighet.
Fronten preges av en bred grill med bikubemønster, mens to blanke eksosrør, diffuser og en spoiler på bakluka står for det sportslige bidraget i hekken.
Vi skal fortelle deg mer etter hvert som detaljene kommer når det nærmer seg norsk lansering.
Renault Norge har hatt en eventyrlig vekst med 70 prosent hittil i år, og selv om de befinner seg på en 18. plass på OFV-statistikken, har de i løpet av året klatret forbi merker som Hyundai, Citroën og Honda.
Med alle nye modeller på plass har de los på en enda høyere ranking.