-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Spionbilder
Umaskert ID.Buzz med masse plass
Volkswagen ID.Buzz har fått en varm mottagelse i det norske markedet. Her er en ny variant som kan gjøre den enda mer populær.
Så langt selges ID.Buzz som personbil med fem seter og som tre-seters varebil med betegnelse ID.Buzz Cargo.
Begge har bakhjulsdrift, en motor på 204 hestekrefter og en batteripakke på 77 kWt som holder til en rekkevidde på drøyt 40 mil under optimale forhold.
Mottagelsen har vært meget bra her i landet, og selv om ventelistene fortsatt er lange er det i skrivende stund ifølge OFV registrert 996 varebiler og 534 personbiler på norske skilter.
Volkswagen har vært åpne på at det kommer flere varianter av ID.Buzz, og én av dem har våre fotografer fanget her, uten antydning til kamuflasje.
Dette er en bil med lang akselavstand, hvilket innebærer at den er strukket med rundt 30 centimeter sammenlignet med den ordinære modellen som måler 471 cm i lengderetninger.
Dermed passerer den akkurat fem meter, og det kan gi plass til en ekstra seterad og gjøre bilen enda mer attraktiv for store familier.
Videre kan det danne grunnlag for en ny California-camper som også ligger i kortene, samt åpne muligheten for større batteripakker.
Den strukkede versjonen kommer ikke i Cargo-utgave siden Volkswagen er i ferd med å utvikle en ny Transporter i samarbeid med Ford som skal fylle den nisjen.
Vi ser at bilen tar seg like godt ut i den strukkede utgaven som mange på andre siden av Atlanterhavet venter med lengsel på. Det er nemlig kun den lange versjonen som skal selges i USA. Volkswagen har lovet at ID.Buzz skal komme med firehjulsdrift, men ikke før i 2024.