-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Spionbilder
Umaskert ID.Buzz med masse plass
Volkswagen ID.Buzz har fått en varm mottagelse i det norske markedet. Her er en ny variant som kan gjøre den enda mer populær.
Så langt selges ID.Buzz som personbil med fem seter og som tre-seters varebil med betegnelse ID.Buzz Cargo.
Begge har bakhjulsdrift, en motor på 204 hestekrefter og en batteripakke på 77 kWt som holder til en rekkevidde på drøyt 40 mil under optimale forhold.
Mottagelsen har vært meget bra her i landet, og selv om ventelistene fortsatt er lange er det i skrivende stund ifølge OFV registrert 996 varebiler og 534 personbiler på norske skilter.
Volkswagen har vært åpne på at det kommer flere varianter av ID.Buzz, og én av dem har våre fotografer fanget her, uten antydning til kamuflasje.
Dette er en bil med lang akselavstand, hvilket innebærer at den er strukket med rundt 30 centimeter sammenlignet med den ordinære modellen som måler 471 cm i lengderetninger.
Dermed passerer den akkurat fem meter, og det kan gi plass til en ekstra seterad og gjøre bilen enda mer attraktiv for store familier.
Videre kan det danne grunnlag for en ny California-camper som også ligger i kortene, samt åpne muligheten for større batteripakker.
Den strukkede versjonen kommer ikke i Cargo-utgave siden Volkswagen er i ferd med å utvikle en ny Transporter i samarbeid med Ford som skal fylle den nisjen.
Vi ser at bilen tar seg like godt ut i den strukkede utgaven som mange på andre siden av Atlanterhavet venter med lengsel på. Det er nemlig kun den lange versjonen som skal selges i USA. Volkswagen har lovet at ID.Buzz skal komme med firehjulsdrift, men ikke før i 2024.