-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Spør om Suzuki Ignis?
Suzuki Ignis er på vei tilbake til Norge. Mandag sitter BilNorge bak rattet i denne en gang så populære småbilen. Lurer du på noe rundt Ignis, så er det bare å spørre.
Etter mange års fravær er Suzuki Ignis på vei tilbake. Bilen debuterte på siste høsts Tokyo Motor Show, og om ikke lenge vil du se den på norske veier.
BilNorge vil tidlig i neste uke kunne gi deg de første, ferske kjøreinntrykkene. I den forbindelse er det sikkert noe du lurer på rundt Ignis? Du eide eller eier kanskje fortsatt denne lille firehjulstrekkeren? Så fyr løs.
Ignis dukket først opp i 2000, og levde til 2008. Overliggere i Norge ble solgt helt fram til 2011. Totalt ble det registrert 5200 biler i Norge, noen produsert i Japan og mange bygget i Ungarn.
Ignis fantes i en kort og en enda kortere utgave. Nesten alle i Norge hadde firehjulsdrift, og Ignis var i sin tid den rimeligste 4x4-bilen som kunne leveres med automatgir.