-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Spør om Suzuki Ignis?
Suzuki Ignis er på vei tilbake til Norge. Mandag sitter BilNorge bak rattet i denne en gang så populære småbilen. Lurer du på noe rundt Ignis, så er det bare å spørre.
Etter mange års fravær er Suzuki Ignis på vei tilbake. Bilen debuterte på siste høsts Tokyo Motor Show, og om ikke lenge vil du se den på norske veier.
BilNorge vil tidlig i neste uke kunne gi deg de første, ferske kjøreinntrykkene. I den forbindelse er det sikkert noe du lurer på rundt Ignis? Du eide eller eier kanskje fortsatt denne lille firehjulstrekkeren? Så fyr løs.
Ignis dukket først opp i 2000, og levde til 2008. Overliggere i Norge ble solgt helt fram til 2011. Totalt ble det registrert 5200 biler i Norge, noen produsert i Japan og mange bygget i Ungarn.
Ignis fantes i en kort og en enda kortere utgave. Nesten alle i Norge hadde firehjulsdrift, og Ignis var i sin tid den rimeligste 4x4-bilen som kunne leveres med automatgir.