-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Spør om Suzuki Ignis?
Suzuki Ignis er på vei tilbake til Norge. Mandag sitter BilNorge bak rattet i denne en gang så populære småbilen. Lurer du på noe rundt Ignis, så er det bare å spørre.
Etter mange års fravær er Suzuki Ignis på vei tilbake. Bilen debuterte på siste høsts Tokyo Motor Show, og om ikke lenge vil du se den på norske veier.
BilNorge vil tidlig i neste uke kunne gi deg de første, ferske kjøreinntrykkene. I den forbindelse er det sikkert noe du lurer på rundt Ignis? Du eide eller eier kanskje fortsatt denne lille firehjulstrekkeren? Så fyr løs.
Ignis dukket først opp i 2000, og levde til 2008. Overliggere i Norge ble solgt helt fram til 2011. Totalt ble det registrert 5200 biler i Norge, noen produsert i Japan og mange bygget i Ungarn.
Ignis fantes i en kort og en enda kortere utgave. Nesten alle i Norge hadde firehjulsdrift, og Ignis var i sin tid den rimeligste 4x4-bilen som kunne leveres med automatgir.