-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spør om Suzuki Ignis?
Suzuki Ignis er på vei tilbake til Norge. Mandag sitter BilNorge bak rattet i denne en gang så populære småbilen. Lurer du på noe rundt Ignis, så er det bare å spørre.
Etter mange års fravær er Suzuki Ignis på vei tilbake. Bilen debuterte på siste høsts Tokyo Motor Show, og om ikke lenge vil du se den på norske veier.
BilNorge vil tidlig i neste uke kunne gi deg de første, ferske kjøreinntrykkene. I den forbindelse er det sikkert noe du lurer på rundt Ignis? Du eide eller eier kanskje fortsatt denne lille firehjulstrekkeren? Så fyr løs.
Ignis dukket først opp i 2000, og levde til 2008. Overliggere i Norge ble solgt helt fram til 2011. Totalt ble det registrert 5200 biler i Norge, noen produsert i Japan og mange bygget i Ungarn.
Ignis fantes i en kort og en enda kortere utgave. Nesten alle i Norge hadde firehjulsdrift, og Ignis var i sin tid den rimeligste 4x4-bilen som kunne leveres med automatgir.