-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Jaguar utfordrer tyske muskler
Audi og Mercedes er godt representert når det gjelder muskuløse stasjonsvogner. Nå vil også Jaguar ha et ord med i laget.
For å tilfredsstille de mest kresne kunder, topper Jaguar XF-serien med XFR-S. Vi omtalte sedanen her på BilNorge i desember i fjor, du kan lese saken her.
www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=40220
Nå avslører ferske spionbilder fra Carparazzi at også en stasjonsvogn basert på samme oppskrift er under utvikling.
Selv om testteamet har forsøkt seg med litt kamuflasjetape, så er det enkelt å avsløre at dette er toppmodellen med 550 hestekrefter. XFR-S har nemlig en markant diffuser, to doble eksosrør og godt synlige luftinntak i fronten.
Testbilen kjøres på massive felger og dekk med ekstremt lav profil, for her er det selvsagt ikke komfort som er prioritert høyest.
Motoren er den samme som i XFR-S sedan – en 5-liters kompressormatet V8 med 550 hestekrefter.