-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Jaguar utfordrer tyske muskler
Audi og Mercedes er godt representert når det gjelder muskuløse stasjonsvogner. Nå vil også Jaguar ha et ord med i laget.
For å tilfredsstille de mest kresne kunder, topper Jaguar XF-serien med XFR-S. Vi omtalte sedanen her på BilNorge i desember i fjor, du kan lese saken her.
www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=40220
Nå avslører ferske spionbilder fra Carparazzi at også en stasjonsvogn basert på samme oppskrift er under utvikling.
Selv om testteamet har forsøkt seg med litt kamuflasjetape, så er det enkelt å avsløre at dette er toppmodellen med 550 hestekrefter. XFR-S har nemlig en markant diffuser, to doble eksosrør og godt synlige luftinntak i fronten.
Testbilen kjøres på massive felger og dekk med ekstremt lav profil, for her er det selvsagt ikke komfort som er prioritert høyest.
Motoren er den samme som i XFR-S sedan – en 5-liters kompressormatet V8 med 550 hestekrefter.