-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Fra elbil- til el-mc-produsent
Ingen bilavis er som MotorBransjens januarutgave. Siden 1991 har direktørene hos samtlige norske bilimportører latt seg intervjue til nettopp dette årsnummeret om sitt syn på året som gikk og om hva de spår om kommende år.
Nummer atten ut på BilNorge representerer ingen bilimportør, men en bilprodusent – Elbil Norge AS. Til tross for at bedriftens størrelse er beskjeden, er deres daglige leder Hans Håvard Kvisle langt mer kommuniserende enn Th!nk noen gang var, selv i Björmark-perioden. Vi stilte Kvisle MotorBransjens etter hvert ganske velkjente spørsmål:
1) Hvor godt fornøyd er du med salget av egne merker i 2004, på en skala fra 1 til 10?
Svar: 3. Ikke fordi vi har vært urealistiske, men fordi vi ikke har hatt de rette rammebetingelsene for oppbygging av langsiktig salg og markedsføring, når markedet egentlig er der.
2) Hvilken bilmodell av egne merker er din personlige favoritt?
Svar: Jeg sier som Enzo Ferrari: Den modellen jeg ennå ikke har bygget. Det vil si, den er under bygging. Og den blir EU-godkjent som elmotorsykkel, ikke elbil.
3) Hva vil opphøret av Gruppeunntakets lokaliseringsklausul fra 1. oktober 2005 bety for DIN virksomhet?
Svar: Er du MORSOM, eller? Av alle irrelevante spørsmål jeg noensinne har hørt
Resten av spørsmålene, svarene og ikke minst nøkkeltallene vil du altså finne i MotorBransjens Årsnummer 2005, som utkommer i januar.