-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kias nye Europeer: Møt ED
Allerede i desember skal de første eksemplarene av Kias nye, og meget spennende, mellomklassebil være klar. Siden det blir en C-segment bil er det jo logisk at den heter ED.
Spøk til side. Den kommer sikkert til å få et annet navn. ED er det foreløpige kodenavnet på Kias nye mellomklassebil som skal trille ut av selskapets flunkende nye, ultra-fleksible fabrikk i Zilina, Slovakia.
Det vil si, bilene triller allerede ut – på tross av en del hikk i starten er fabrikken allikevel blitt ferdig flere måneder før tiden, slik at pilotproduksjonen kan gis meget bedre tid.
Grunnen til at kodenavnet er ED er fordi den er et Europeisk Design, fikk vi vite. Bilen er tegnet ved fabrikkens midlertidige designsenter rett utenfor Frankfurt (nå åpner de snart sitt eget, totalt atskilt fra Hyundai) og også, for en stor del, utviklet i Europa.
Så mange detaljer om modellen er ennå ikke oppgitt, men nå vet vi i hvert fall at den er 420 cm lang og sitter på en akselavstand på 265 cm.
Tøff-men-ikke-Røff er åpenbart styling temaet for modellen og som du ser av bildene ligger ceed – konseptbilen som debuterte i Geneve – slett ikke langt unna det endelige resultatet.
Ceed dukket opp på London-utstillingen igjen, slik at vi ble minnet om at nå kommer det snart noe godt.
ET skal debutere for offentligheten på bilutstillingen i Paris i slutten av september, og da skal vi også endelig få vite det endelige navnet. Og når det, og denne fem-dørs utgaven er klar begynner avleggerne å komme.
Foreløpig vet vi at i september neste år kommer det en stasjonsvogn, og et par måneder etter vil det komme en ganske sporty tre-dørs utgave. Regn med opp til to-liters motorer foreløpig.