-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Tillegg til Ceed? Ja takk.
Disse lekre skissene sirkulerer nå på dedikerte Kia-dilla-sider. De skal antyde fasongen på den neste Kia Forte.

Nå er det dessverre sannsynlig at hvis disse skissene virkelig stemmer, og hvis de virkelig dreier seg om en ny Forte, så kan vi glemme den. Forte er en bil Kia bygger for de markedene som syns firedørs tre-boksere er stas. Med andre ord – ikke for Europa.Forte dukket opp for ikke mer enn tre-fire år siden, for å erstatte Cerato. (Faktisk har det vært solgt ca. 500 Cerato i Norge – på mystisk vis ble den siste, et enkelt eksemplar, registrert så sent som i 2010).Da Cee’d kom, samme størrelse og mye mer praktisk bil for pengene, forsvant liksom behovet for denne modellen. Det er bare Russland og Ukraina som har begge modellene på prislisten.Men en bil som ligner disse skissene vil kanskje endre holdningen? Riktignok har Kia en utmerket designavdeling i både USA og Korea også, men denne skissen ser veldig Frankfurt ut.Og veldig mye som om Peter Schreyer, designsjefen, har delt dataskjerm med designeren av denne modellen. Ikke minst fordi det fremdeles dukker opp en og annen TT-referanse – som var en av Schreyers mest vellykkede kreasjoner fra den tiden han hadde ansvar for Audi.Skissene er som nevnt bare rykter, og andre rykter tilføyer at bilen nok kan dukke opp på Detroitutstillingen i januar, men at markedsdebuten er utsatt til 2013.Som sagt, det er mulig det ikke behøver angå oss i det hele tatt.