-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lambo på to
Lamborghini lanserer en spesialutgave av Huracan for de som er motstandere av firehjulsdrift.
Huracan LP 580-2 er noe så uvanlig som en bakhjulsdrevet Lamborghini. Den er skreddersydd for entusiaster som syns firehjulsdrift er for pingler.
–Den bakhjulsdrevne modellen passer perfekt inn i Huracan-familien, og appellerer til de som ønsker en mest mulig intens kjøreopplevelse, eller som kjører en bakhjulsdrevet sportsbil i dag og gjerne vil ha en Lamborghini, sier Stefan Winkelmann, toppsjefen for Automobili Lamborghini.
–Dette er en rendyrket Lamborghini, en seriøs bil for en seriøs sjåfør, med maksimal kjøreglede.
Bilen har en 5,2-liters normalt pustende V10 som leverer 580 hestekrefter til bakhjulene. Bilen veier bare 1389 kg, 33 kg mindre enn modellen med firehjulsdrift, og har vektfordelingen 40:60 mellom for- og bakaksel.
Den har modifisert chassis og styring og rekalibrert stabilitets- og traksjonskontroll. Føreren kan velge mellom tre kjøremodi – Strada, Sport og Corse.