-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ansiktsløft for Lancer
Nylig kunne vi fortelle at Mitsubishi senker prisene på Lancer-modellene. Nå forteller de om en ansiktsløfting på 2006-utgavene.
Med prisreduksjoner på inntil 17.000 kroner, har den norske importøren økt salgstempoet på Lancer betydelig slik at målet på 750 biler inneværende år nå er innen rekkevidde. For 2006-modellene er det en rekke endringer, men mest av kosmetisk art.
Lancer sedan og stasjonsvogn skal fortsatt selges i utstyrsnivåene Invite og Intense. Modellene får en ansiktsløfting som består i nye støtfangere og grill for å heve det sportslige uttrykket. Automatisk klimaanlegg blir standard på biler med 1,6- og 2,0-liters motor.
Intense vil i tillegg komme i senket utgave samtidig som sotede bakre ruter understreker det sportslige. Innendørs har modellen lånt den korte gearspaken fra Evo-modellene mens pedalene kommer i aluminiumsutførelse.
Prisene er ikke endelig avklart, men med den suksess MMC Norge har oppnådd den siste tiden kan vi trolig se bort fra en vesentlig prisøkning.
Som tidligere nevnt er Lancer Evo IX klar for norske kunder i slutten av året. Er du blant de tre som har bestilt bilen, får du her noen nye bilder for å korte ned ventetiden.