-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ansiktsløft for Lancer
Nylig kunne vi fortelle at Mitsubishi senker prisene på Lancer-modellene. Nå forteller de om en ansiktsløfting på 2006-utgavene.
Med prisreduksjoner på inntil 17.000 kroner, har den norske importøren økt salgstempoet på Lancer betydelig slik at målet på 750 biler inneværende år nå er innen rekkevidde. For 2006-modellene er det en rekke endringer, men mest av kosmetisk art.
Lancer sedan og stasjonsvogn skal fortsatt selges i utstyrsnivåene Invite og Intense. Modellene får en ansiktsløfting som består i nye støtfangere og grill for å heve det sportslige uttrykket. Automatisk klimaanlegg blir standard på biler med 1,6- og 2,0-liters motor.
Intense vil i tillegg komme i senket utgave samtidig som sotede bakre ruter understreker det sportslige. Innendørs har modellen lånt den korte gearspaken fra Evo-modellene mens pedalene kommer i aluminiumsutførelse.
Prisene er ikke endelig avklart, men med den suksess MMC Norge har oppnådd den siste tiden kan vi trolig se bort fra en vesentlig prisøkning.
Som tidligere nevnt er Lancer Evo IX klar for norske kunder i slutten av året. Er du blant de tre som har bestilt bilen, får du her noen nye bilder for å korte ned ventetiden.