-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Enda en ny Toyota
Rett i helene på den nye, japanske, Corolla, kommer enda en ny Toyota, som blir adskillig mer internasjonal. Det er tredje generasjon av Celsior som nå er på gaten. Celsior? Den selges da her hjemme også.

Dette er fabrikkens nesten-flaggskip (de har en enorm flåte med en V12-motor også) og de har solide salgsmål for den. 2000 biler pr. måned regner de med den vil selge i, de første månedene kanskje så mange som 10.000 i hver. På hjemmemarkedet skal prisen starte på ca. 450.000 kroner.
Bilen har en ny 4,3 liters V-8 motor, som i følge pressemeldingen (på japansk!) er modifisert med et nytt hydraulisk kontrollsystem som gir bedre aksellerasjons-ytelse. Det skal bli spennende, med tiden, å oppdage hva dette er. Modellen skal ut på Lexus-markedene i oktober, så da skal vel hemmeligheten avsløres.
Det fortelles at de største eksteriøre endringene er høyden. Selv om bilens lengde er den samme som før, har større høyde sørget for en dramatisk bedring av den innvendige plassen. Og den innvendige plassen skal for øvrig være enda mer luksuriøs enn før, bl.a. med funksjonelle tremøbler.
Dette er den andre Toyotaen, etter hybrid-utgaven Prius, som møter en eksos-standard der utslippene er 75% under dagens Tokyo-krav. Med andre ord, en ganske ren luksusbil.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no