-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Ny Mégane i flere former
Forrige måned så vi for første gang den nye Renault Mégane. Nå er det Mégane Coupé som er i sentrum for oppmerksomheten i Paris, etter at konseptbilen Mégane Coupé ble presentert på bilutstillingen i Genève i vår.
I interiøret er det lagt vekt på brukervennlige og komfortable funksjoner, med en kombinasjon av analoge og digitale instrumenter.
SE FØRSTE INFO OM NY MEGANE HER
Med dagens fokus på reduksjon av CO2-utslipp, kommer Mégane til våren med en 1,4-liters turbomotor (betegnet TCe 130) som har krefter som en 1.8-liter, nemlig 130 hk, og dreiemoment som en 2.0-liter (190 Nm).
Likevel er CO2-utslippet mindre enn i en vanlig 1.6-liters motor.
I tillegg til de nye TCe- og dCi-motorene fortsetter Renault sin strategi for å redusere CO2-utslippene med utviklingen av elektriske biler.
Siden januar 2008 har Renault-Nissan-alliansen inngått avtaler med en rekke land for å markedsføre elektriske biler på bred basis innen 2011.
Også ny Mégane Trophy
Etter suksessen i World Series by Renault siden serien startet i 2005, har Mégane Trophy gjennomgått store forandringer for å bli klar til 2009-sesongen.
Den mest synlige endringen er den nye karosseridesignen som henter inspirasjon fra linjene på den nye Mégane Coupé.
Under panseret er også Renault-Nissans 3,5-liters V-sekser frisket opp, slik at den nå yter 360 hk. Samtidig har Renault Sport Technologies videreført mange av funksjonene i den nåværende Mégane Trophy for å produsere en konkurransedyktig og rimelig racerbil.