-
Daglig leder
Møller Bil Øst AS
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Mégane i flere former
Forrige måned så vi for første gang den nye Renault Mégane. Nå er det Mégane Coupé som er i sentrum for oppmerksomheten i Paris, etter at konseptbilen Mégane Coupé ble presentert på bilutstillingen i Genève i vår.
I interiøret er det lagt vekt på brukervennlige og komfortable funksjoner, med en kombinasjon av analoge og digitale instrumenter.
SE FØRSTE INFO OM NY MEGANE HER
Med dagens fokus på reduksjon av CO2-utslipp, kommer Mégane til våren med en 1,4-liters turbomotor (betegnet TCe 130) som har krefter som en 1.8-liter, nemlig 130 hk, og dreiemoment som en 2.0-liter (190 Nm).
Likevel er CO2-utslippet mindre enn i en vanlig 1.6-liters motor.
I tillegg til de nye TCe- og dCi-motorene fortsetter Renault sin strategi for å redusere CO2-utslippene med utviklingen av elektriske biler.
Siden januar 2008 har Renault-Nissan-alliansen inngått avtaler med en rekke land for å markedsføre elektriske biler på bred basis innen 2011.
Også ny Mégane Trophy
Etter suksessen i World Series by Renault siden serien startet i 2005, har Mégane Trophy gjennomgått store forandringer for å bli klar til 2009-sesongen.
Den mest synlige endringen er den nye karosseridesignen som henter inspirasjon fra linjene på den nye Mégane Coupé.
Under panseret er også Renault-Nissans 3,5-liters V-sekser frisket opp, slik at den nå yter 360 hk. Samtidig har Renault Sport Technologies videreført mange av funksjonene i den nåværende Mégane Trophy for å produsere en konkurransedyktig og rimelig racerbil.