-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS



























































































Her er Megane Estate
Noen måneder etter at nye Megane er lansert på det norske markedet, følger varianten som kan bli bestselger – Megane Estate, eller stasjonsvogn på godt norsk.
Den har en design som er lett å like i tillegg til mange praktiske egenskaper. For eksempel tilbyr Renault et bagasjerom som er svært fleksibelt og en maksimal lastelengde på 2,7 meter. Det er det få, om noen, i klassen som matcher.
Les våre førsteinntrykk av Megane kombi
Med en lengde på 463 cm er den syv centimeter lengre enn en Golf stasjonsvogn. Bredden på 181 cm to centimeter mer enn Golf, men høyden på 145 cm er tre lavere. Et bagasjerom på 580 liter er noe av det nærmeste du kommer Golfens 605 liter i klassen.
Motorutvalget er det samme som for Megane kombi, bensinmotorer på 100, 115, 130 eller 205 hestekrefter. De fire dieselmotorene byr på 90, 110, 130 og 165 hk. Det er foreløpig uvisst hvilke alternativer som blir tatt til Norge.
6-trinns manuell girkasse er standard, men flere av motorene kan også leveres med 6-trinns EDC dobbel clutch automatkasse.
Toppmodellen, Megane GT, leveres med 205-hesters bensinmotor eller 165-hesters diesel samt en unik utstyrspakke som blant annet innebærer firehjulsstyring.
De første bilene kommer på markedet i september, og vi regner med å få en prøvetur i løpet av høsten.