-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS



























































































Her er Megane Estate
Noen måneder etter at nye Megane er lansert på det norske markedet, følger varianten som kan bli bestselger – Megane Estate, eller stasjonsvogn på godt norsk.
Den har en design som er lett å like i tillegg til mange praktiske egenskaper. For eksempel tilbyr Renault et bagasjerom som er svært fleksibelt og en maksimal lastelengde på 2,7 meter. Det er det få, om noen, i klassen som matcher.
Les våre førsteinntrykk av Megane kombi
Med en lengde på 463 cm er den syv centimeter lengre enn en Golf stasjonsvogn. Bredden på 181 cm to centimeter mer enn Golf, men høyden på 145 cm er tre lavere. Et bagasjerom på 580 liter er noe av det nærmeste du kommer Golfens 605 liter i klassen.
Motorutvalget er det samme som for Megane kombi, bensinmotorer på 100, 115, 130 eller 205 hestekrefter. De fire dieselmotorene byr på 90, 110, 130 og 165 hk. Det er foreløpig uvisst hvilke alternativer som blir tatt til Norge.
6-trinns manuell girkasse er standard, men flere av motorene kan også leveres med 6-trinns EDC dobbel clutch automatkasse.
Toppmodellen, Megane GT, leveres med 205-hesters bensinmotor eller 165-hesters diesel samt en unik utstyrspakke som blant annet innebærer firehjulsstyring.
De første bilene kommer på markedet i september, og vi regner med å få en prøvetur i løpet av høsten.