-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Papp-GT
Det er opplagt at lanseringen for den nye sportsbilen fra Daimler nærmer seg. Nå lar de deg bygge din egen, kamuflerte, utgave. Med papp og lim.
Det er kanskje litt vel selvsentrert å tro at du er så spent på den nye GT-Mercedesen at du MÅ ha noe å fordrive tiden med, frem til de drar av lakenet.
Og man skal vel være spesielt nerd for å synes at ventetiden kortes best ved å klippe ut bilen i papp, brette, og lime, og så sitte og se på den frem til avdukingen.
Nå kan man riktignok gjøre andre ting også. Man kan lytte til alle de 503 hestekreftene på AMGs egen GT-hjemmeside.
Interiøret har vi allerede møtt på bilutstillingen i New York.
Du kan være med bilen i over 300 km/t på Bonneville.
Og du kan hente et wallpaper eller fem der den irrgrønne kamuflasje-overflatede bilen kjøres rundt i et forbausende øde Barcelona.
Og, altså, hente ned bilen, enten med svart/hvit Magic Eye kamuflasje eller med Crying Tiger dekorasjonene.
Ikke før i midten av neste uke får vi se bilen med en skikkelig overflate. Da får vi kanskje også høre hvorfor Daimler dropper «Benz»-navnet for første gang siden 1885, da Benz Patent Motorwagen begynte å trille omkring for egen motorkraft.