-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Papp-GT
Det er opplagt at lanseringen for den nye sportsbilen fra Daimler nærmer seg. Nå lar de deg bygge din egen, kamuflerte, utgave. Med papp og lim.
Det er kanskje litt vel selvsentrert å tro at du er så spent på den nye GT-Mercedesen at du MÅ ha noe å fordrive tiden med, frem til de drar av lakenet.
Og man skal vel være spesielt nerd for å synes at ventetiden kortes best ved å klippe ut bilen i papp, brette, og lime, og så sitte og se på den frem til avdukingen.
Nå kan man riktignok gjøre andre ting også. Man kan lytte til alle de 503 hestekreftene på AMGs egen GT-hjemmeside.
Interiøret har vi allerede møtt på bilutstillingen i New York.
Du kan være med bilen i over 300 km/t på Bonneville.
Og du kan hente et wallpaper eller fem der den irrgrønne kamuflasje-overflatede bilen kjøres rundt i et forbausende øde Barcelona.
Og, altså, hente ned bilen, enten med svart/hvit Magic Eye kamuflasje eller med Crying Tiger dekorasjonene.
Ikke før i midten av neste uke får vi se bilen med en skikkelig overflate. Da får vi kanskje også høre hvorfor Daimler dropper «Benz»-navnet for første gang siden 1885, da Benz Patent Motorwagen begynte å trille omkring for egen motorkraft.