-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Papp-GT
Det er opplagt at lanseringen for den nye sportsbilen fra Daimler nærmer seg. Nå lar de deg bygge din egen, kamuflerte, utgave. Med papp og lim.
Det er kanskje litt vel selvsentrert å tro at du er så spent på den nye GT-Mercedesen at du MÅ ha noe å fordrive tiden med, frem til de drar av lakenet.
Og man skal vel være spesielt nerd for å synes at ventetiden kortes best ved å klippe ut bilen i papp, brette, og lime, og så sitte og se på den frem til avdukingen.
Nå kan man riktignok gjøre andre ting også. Man kan lytte til alle de 503 hestekreftene på AMGs egen GT-hjemmeside.
Interiøret har vi allerede møtt på bilutstillingen i New York.
Du kan være med bilen i over 300 km/t på Bonneville.
Og du kan hente et wallpaper eller fem der den irrgrønne kamuflasje-overflatede bilen kjøres rundt i et forbausende øde Barcelona.
Og, altså, hente ned bilen, enten med svart/hvit Magic Eye kamuflasje eller med Crying Tiger dekorasjonene.
Ikke før i midten av neste uke får vi se bilen med en skikkelig overflate. Da får vi kanskje også høre hvorfor Daimler dropper «Benz»-navnet for første gang siden 1885, da Benz Patent Motorwagen begynte å trille omkring for egen motorkraft.