-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny motor i Mercedes SL
Mercedes sekssylindrede turbomotor tilbys nå i SL 400. Den skal erstatte SL 350.

På tross av en halv liter mindre slagvolum har SL 400 fått 27 hk mer enn den utgående modellen, takket være pustehjelp fra to turboer. I tillegg er maks dreiemoment økt fra 370 til 480 Newtonmeter i hele området mellom 1600 og 4000 omdreininger.
Omsatt til ytelser betyr det at null til hundre går unna på 5,2 sekunder (ned fra 5,9) mens toppfarten er den samme, de sedvanlige 250 km/t.
SL 400 er klar for utslippskravene i EU6, men den er litt tørstere enn SL 350 med et snittforbruk på 0,73 liter på mila (fra 0,68) og et CO2-utslipp på 172 g/km (159).
Den samme motoren er allerede på plass i E-Klasse sedan og stasjonsvogn.