-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny motor i Mercedes SL
Mercedes sekssylindrede turbomotor tilbys nå i SL 400. Den skal erstatte SL 350.

På tross av en halv liter mindre slagvolum har SL 400 fått 27 hk mer enn den utgående modellen, takket være pustehjelp fra to turboer. I tillegg er maks dreiemoment økt fra 370 til 480 Newtonmeter i hele området mellom 1600 og 4000 omdreininger.
Omsatt til ytelser betyr det at null til hundre går unna på 5,2 sekunder (ned fra 5,9) mens toppfarten er den samme, de sedvanlige 250 km/t.
SL 400 er klar for utslippskravene i EU6, men den er litt tørstere enn SL 350 med et snittforbruk på 0,73 liter på mila (fra 0,68) og et CO2-utslipp på 172 g/km (159).
Den samme motoren er allerede på plass i E-Klasse sedan og stasjonsvogn.