-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Tredje generasjon SLK avslørt
Mercedes er i ferd med å utvikle en ny generasjon av sin kompakte roadster, SLK. Den vil ligne på storebror.
Da første generasjon SLK så dagens lys i 1996, var den blant de første bilene i moderne tid med en automatisk hardtop – noe som gjorde cab-sesongen for mange vesentlig lengre.
I dag har ”alle” fulgt i de samme fotsporene, så Mercedes er ikke lenger alene om sitt sammenleggbare tak.
F1-nese
Da andre generasjon SLK kom på markedet i 2004, ble originalen veldig gammel ”over natten”. Her var det linjer inspirert av Formel 1 og den eksklusive toppmodellen, SLR McLaren.
Og det er en toppmodell som inspirerer neste generasjon SLK også. Den er ikke ulik den kommende SLS AMG, hvilket betyr bort med F1-fronten og inn med mer kantete former.
Selv om prototypen på våre bilder er godt maskert, ser man tydelig at grillen og lyktene står mer vinkelrett enn på dagens modell. Enda tydeligere fremkommer dette på våre datamanipulerte illustrasjoner.
Oppreist
LED kjørelys, moderne Mercedes dørhåndtak og speil som ”står” på dørene er også blant detaljene som er synlige.
Og selvsagt vil også neste generasjon SLK få en automatisk takkonstruksjon, sikkert med smartere og mer effektive løsninger enn på dagens modell.
Vet du forresten hva SLK står for? Sportlich, Leicht, Kompakt. Godt det fortsatt fins noen modellbetegnelser med en viss logikk.