-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Polestar Rovaniemi

Her er du garantert en kjølig mottakelse
Besøker du Polestar sin Space i Rovaniemi – du har fremdeles muligheter, den holder åpent ut februar – kan du regne med en kjølig mottakelse.
Ishotell er gammelt nytt. Is-bar har jo vært forsøkt, til og med i Oslo. Men pop up bilforretning, eller Space som Polestar kaller dem, har det kanskje ikke vært for mange av?
For dette kinesiske bilmerket, med stort kontor i Gøteborg som stort sett er hvitt på innsiden, er jo kjent for sitt skandinaviske renskurte design. Mer skandinavisk moderne, slik som var moderne for 20 år siden, skal du lete lenge etter.
(Gi meg en dag eller tre så skal jeg vise dere interiøret på designsenteret til Lynk & Co. Søstermerke, geografisk ligger det et par kilometer unna Polestars hovedkvarter i Gøteborg, men mentalt – hvis interiørdesign kan uttrykke noe mentalt – er de på en annen klode.)
Is-kuben i Rovaniemi tok det 20 dager å bygge, da inkluderer vi dekorasjonsgjenstandene på innsiden – et bildekk av is, og noe som kan se ut som en kamaksel, men hva har en kamaksel i en elbil-sammenheng å gjøre?
3000 kubikkmeter snø ble brukt og Polestar er raske til å presisere at den ble fraktet fra et nærliggende skianlegg med elektriske lastebiler. Men om maskinene som ble brukt til å grave og laste de 2.400 tonnene også var elektriske, ble det ikke sagt noe om.
På innsiden står det en Polestar 2 og det er levende produktspesialister som hjelper de besøkende. Ønsker de å prøvekjøre, står det biler klare på utsiden. Demonstrasjonsbilen i huset regner jeg med var på plass da de begynte å bygge det, og må stå der til det hele smelter.
Selv om Spacen skal stenges ved utgangen av februar håper jeg at det hele blir stående frem til 20. mars. Da åpner nemlig Design Uken der under mottoet: Bedre fremtid med arktisk smartness.
Den er jo egentlig ganske smart.