-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Sporty Prius
Nye Prius er den mest populære bilmodellen i Japan. På Auto Salon i Tokyo viser Toyota bilen i en mer sporty innpakning.
Hele 209.000 nye Prius ble levert på det japanske markedet i 2009, og det plasserer hybridbilen øverst på salgstoppen blant personbiler, uansett drivlinje.
TEST: Hybridkampen
I forbindelse med ettermarkedsmessen, Auto Salon i Tokyo, har Toyota bedt sine kolleger i Gazoo Racing om å lage spesialutgaver av flere modeller under paraplyen G Sport.
Gazoo er for øvrig et selskap Toyota samarbeider med innen motorsport, og de rigget blant annet Lexus-bilene Toyota deltok med under fjorårets 24-timersløp på Nürburgring der Mr. Toyoda var en av sjåførene.
LES: Toyota-sjefen tar styringa
Drivlinjen er den samme som i en ordinær Prius, men for å forbedre aerodynamikken ytterligere er den utstyrt med en ny front, heldekkende skjermer over bakhjulene og en hekkspoiler. I tillegg er bakkeklaringen redusert og hjulopphenget gjort mer sportslig.
På utstillingen vises også en iQ i tilsvarende innpakning – også den utviklet av Gazoo.