-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sporty Prius
Nye Prius er den mest populære bilmodellen i Japan. På Auto Salon i Tokyo viser Toyota bilen i en mer sporty innpakning.
Hele 209.000 nye Prius ble levert på det japanske markedet i 2009, og det plasserer hybridbilen øverst på salgstoppen blant personbiler, uansett drivlinje.
TEST: Hybridkampen
I forbindelse med ettermarkedsmessen, Auto Salon i Tokyo, har Toyota bedt sine kolleger i Gazoo Racing om å lage spesialutgaver av flere modeller under paraplyen G Sport.
Gazoo er for øvrig et selskap Toyota samarbeider med innen motorsport, og de rigget blant annet Lexus-bilene Toyota deltok med under fjorårets 24-timersløp på Nürburgring der Mr. Toyoda var en av sjåførene.
LES: Toyota-sjefen tar styringa
Drivlinjen er den samme som i en ordinær Prius, men for å forbedre aerodynamikken ytterligere er den utstyrt med en ny front, heldekkende skjermer over bakhjulene og en hekkspoiler. I tillegg er bakkeklaringen redusert og hjulopphenget gjort mer sportslig.
På utstillingen vises også en iQ i tilsvarende innpakning – også den utviklet av Gazoo.