-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oslo-Stavanger med hurtigladere
Et nettverk av hurtigladere er nå på plass på strekningen Oslo-Stavanger. Bak satsingen står to kjente aktører.

Elbilister vil for første gang få muligheten til å kjøre mellom Oslo og Stavanger og kun benytte seg av Ionitys lynladere på Circle K stasjoner langs strekningen. Det ble markert med et åpningsarrangement på Circle K E18 Ringdalskogen tirsdag 9. april.
Ionitys 350 kW hurtigladere er plassert på Circle K-stasjoner langs E18 ved Larvik, Lillesand og Flekkefjord. Dermed er strekningen mellom Oslo og Stavanger beredt for både dagens og kommende elbiler med høyere ladefart.
– Circle K ønsker å være den foretrukne ladedestinasjonen for elbiler. Åpningen av den første langdistansekorridoren sammen med Ionity er et viktig steg for å gjøre det enklere for elbilistene på flere måter, sier Hans-Olav Høidahl, Skandinavia-sjef for Circle K.
– Vi er strålende fornøyd for å jobbe med Circle K for å utvikle lynlading langs de norske hovedveiene. Ionity er lidenskapelig opptatt av å gjøre e-mobilitet til en realitet, og dette er et viktig steg i utviklingen av et pan-Europeisk ladenettverk. Det å ha en partner som Circle K på laget gjør en reell forskjell, sier Marcus Groll, Chief Operating Officer Ionity.
Circle K og Ionity inngikk samarbeid i 2017 og ruller for tiden ut 350 kW ladere som kan lade både dagens og neste generasjons elbiler på en rekke Circle K stasjoner i Europa.
Med effektnivåer på opptil 350 kW vil ladetiden kunne reduseres betydelig (avhengig av batterikapasitet).
Europeisk utrulling
Circle K har per nå seks stasjoner med Ionity ladere i sitt norske nettverk, og fem nye stasjoner vil få tilsvarende ladere innen kort tid.
Videre har Circle K ladere fra Ionity på fem stasjoner i Danmark og tre i Sverige. Flere nye ladere vil bli rullet ut i løpet av de nærmeste månedene.
Innen 2020 planlegger Ionity å bygge ladere på 400 stasjoner langs de største europeiske motorveiene. 60 av disse er planlagt sammen med Circle.