-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mitsubishi slår på stortromma i Tokyo
Mitsubishi har en rekke godbiter på lur til de som besøker Tokyo-utstillingen neste måned. Den viktigste nyheten kommer til Norge i 2007.
Det er populære Outlander som nå lanseres i ny innpakning på hjemmemarkedet. Den japanske utgaven som står i Tokyo er utstyrt med en 2,4-liters motor som yter 170hk, kombinert med en 6-trinns gearkasse som styres via hendler på rattet.
Nye Outlander har plass til 5 eller 7 personer - avhengig av hvilken seteløsning man velger. Utstrakt bruk av aluminium holder vekten nede, og kombinert med nye støtdempere og stabilitetskontroll skal bilen få bedre kjøreegenskaper enn sin forgjenger.
Den europeiske versjonen kommer på markedet først i 2007, men regn med at utseendet blir ganske identisk på begge modellene. Motorer og utstyrsnivå blir imidlertid tilpasset europeisk smak.
Fremtidens Evo
Concept-X bærer bud om neste kruttønne fra Mitsubishi – Evo X. Fronten minner mye om haikjeften vi møtte i Frankfurt på Concept Sportback. Bilen får en turboladet MIVEC motor og 6-trinns clutch-fri gearkasse som styres via hendler på rattet. Det avanserte 4WD-systemet bærer betegnelsen S-AWC og skal gi sterkt forbedret fremkommelighet under alle slags forhold.
i for urbane
Den lille minibilen i har du møtt tidligere noen ganger på BilNorge. Selv om Mitsubishi for snart to år siden avslørte at den skulle settes i produksjon, kaller de fortsatt bilen som vises i Tokyo et konsept. Minibilen drives av en 3-sylindret turbomotor på 68hk. Produsenten hevder å ha innfridd kravene om en bil som er kollisjonssikker, har et rommelig interiør og stor kjøreglede.
Du kan lese mer om i i våre tidligere omtaler.
Mer fremtid
D:5 er et konsept som stikker ut kursen for neste generasjon Delica – en vare- og personbil som er populær på hjemmebane. Det foreligger ingen eksportplaner for bilen som i messeutgave har samme motor og 4WD-system som neste Outlander.
Siste attraksjon fra Mitsubishi i Tokyo er Lancer Evolution MIEV – også den kjent stoff for BilNorges faste lesere.