-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot 408, for naboen i øst
Da Peugeot pensjonerte 407, fikk vi ingen ny firer, men en 508. Men 408 er ikke død.
Vi har støtt på betegnelsen 408 ved et par anledninger. Den ble lansert i Kina i 2010, fortsatte til Latin-Amerika i 2011 før den kom på markedet i Malaysia i juni 2012. Og nå står altså Russland for tur.
Her startet den lokale produksjonen i april, på en fabrikk i Kaluga, syd for Moskva. 408 er den første Peugeot-modell som bygges der.
Bilen skal posisjoneres i viktigste segmentet i det russiske bilmarkedet, nemlig C-segmentet. Her er kundene den raskt voksende middelklassen som stadig får bedre økonomi.
Peugeot kombinerer design, komfort, sikkerhet og godt utvalg av ekstrautstyr for å tiltrekke seg denne viktige kundegruppen.
Med en lengde på 470 cm, en bredde på 181 cm og en akselavstand på 271 cm er 408 blant de mest rommelige biler i segmentet. Det gir plass til fem passasjerer i tillegg til et bagasjerom som tar hele 526 liter.
Peugeot har tilpasset 408 for de krevende forholdene i Russland, noe som innebærer forsterket og løftet hjulopphengning, beskyttelse under motoren, kraftigere batteri, dynamo og varmeapparat, oppvarmede seter, samt ekstra stor tank for spylervæske og oppvarmet frontrute.
Den nye modellen er salgsklar fra 1. september, og i 2013 har Peugeot Russland som mål å oppnå 10 prosent markedsandel i 3-boks C-segmentet, noe som vil gi dem en posisjon blant de fem største.